Love to hate you

Jag känner mig kluven, förvirrad och obalanserad. Jag vet inte var jag har mina känslor eller om de ens existerar. Jag har däremot upptäckt att jag törstar efter andras kärlek. Jag är en vampyr helt enkelt. Jag känner igen symtomen. Ni ger mig kärlek, men vad får ni tillbaka. Ärligt asså... Jag har ju inget att ge. Jag fattar över huvudtaget inte varför ni envisas om att vilja träffa mig. Nu pratar jag inte till er bloggare, utan till de män jag dejtar och har dejtat. Dem vars kärlek jag har livnärt mig på under denna vinter och tidigare vintrar. Och snart ska jag ut på ny jakt. Jag väntar bara på skymningen.


image524

Många har undrat var jag hittar mina bilder och jag måste erkänna att jag ibland slarvat med länkningar. De flesta kommer från en av mina favoritbloggare. Bloggen hittas här.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Man har alltid ångerrätt i kärlek, så jakten kan med trygghet fortsätta. När det är rätt så är det, tills dess är det bara provköra. Det är din rätt som bilköpare.

2008-01-06 @ 15:10:42
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Magnus

När du hittar rätt kommer du att ge. Och du, tjejen, du har massor att ge.

2008-01-06 @ 15:21:50
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Bussan

Oj vad jag känner igen mig i det du skriver - huvet på spiken!

Singel i stan - å ständig sekreterare i FUSS (flickor utan stadigt sällskap)

2008-01-06 @ 16:51:52
Postat av: Jerk

Så alla tjejer är såna? Inte bara det jag träffat ;)

Apropå något helt annat, så kom jag på att jag äger ett ex av "Jägarens kokbok" du kan få låna den om du vill..kanske du får någon inspiration om vad du ska göra med älgsteken...

2008-01-06 @ 18:56:16
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Blingbling

Hanna: Men varför blir jag inte kär. Fasen, det är ju toppenkillar jag dejtar. Tänk om det blir så att jag blir kär en vacker dag, men detta i en komplett idiot. Det är jag rädd för.

Magnus: Åh tack. Jag vet att jag är en generös person. Men nu har det låst sig alldeles.

Bussan: Det är du och jag och FUSS helt enkelt ;)

Jerk: Kan vi inte laga nåt tillsammans :) Jag har fått för mig att du är riktigt vass i köket. Jag har ju läst din blogg för 17 så jag vet. Vi bestämmer en dag när jag ska tina den. Sedan lagar vi till den. Vad sägs?

2008-01-06 @ 19:21:29
Postat av: Erik

Det är utmaningen de ser hos dig. Att vara den som får dig att stanna, den som tar fram känslorna där andra misslyckats. Ju mindre du ger dem, desto mer envisas de.

2008-01-06 @ 19:37:53
URL: http://lostintokyo.webblogg.se
Postat av: Jerk

Det låter bra tycker jag..men inte är jag särskilt vass i köket..det kan bli riktigt spännande och se vad som dyker upp på tallriken :)

2008-01-06 @ 22:32:01
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: 08an

Du har massor att ge. Du behöver bara hitta rätt person att ge det till!!!

2008-01-07 @ 00:08:07
Postat av: Cosmic Moose

Cool! Tog mig ett tag att se Hate.

2008-01-14 @ 13:54:48
URL: http://rochester.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: