I natt är jag din

Det har varit en fin helg. Och det bästa av allt är att den inte är slut än. Sköna söndagen återstår.

Igår tog jag med mina vänner till Skrapan. Där mötte vi upp ett annat gäng. Gäng 1 och gäng 2 känner inte varandra. Spännande. Och vad glad jag blev över den perfekta dynamiken.  Två gäng blev till ett. Och tillslut tog vi över hela Imperiet. Det blev till vår privata fest. Som i vilket vardagsrum som helst. Som om vi ägde stället.

Och ikväll då? Jo, jag tog bussen, den blå, till Hornstull. På vägen skrapade jag en Trisslott. Nej ingen vinst. Men jag har tur i spel. Några av er känner kanske till vad jag tidigare vunnit. I Horan tittade vi på film (Försoning) och jag fick sedan skjuts hem. Och nu är jag här. Hos er.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad underbart det är att se när ens två gäng smälter ihop och blir ett. Då vet man att man har bra smak i vänner =)

2008-01-13 @ 10:51:04
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: tess

alltid lika trevligt att ha dig här, bling... :-)

2008-01-13 @ 12:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: