Chill

Jag är tillbaka. Hurra för min ankomst. Fick snöflingor i munnen imorse, men det gör inget. Dom var ju vita. Jag har haft ett möte idag. Inte med mig själv. Och jag har ett till i eftermiddag. Men guuuud. Kan kollegorna inte bara chilla. Jag tror inte de vet hur man gör.

Det första jag gjorde vid min ankomst var att tömma min papperskorg. Efter en dag på jobbet var den redan belägrad av flugor. Alltså, bananflugor ska allvarligt inte existera i januari. Jag borde äta upp dem till lunch och släcka törsten med snö.


Ett sms damp ner från L på Brännö (the princess of chill) imorse. Hon har inte slutat snusa men funderar allvarligt på det. En last behöver hon dock och hon funderar på att börja röka. Hahahah, det är humor.


I natt blev jag bortskämd på Kungsholmen.

Japp, ett vanligt dygn i mitt liv helt enkelt.

Det här börjar bli som en dagbok nu. Obra.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Bananflugor är riktigt otäckt. Häe härjade de i fruktkorgen sedan innan jul! Det är inte bara konstigt.

2008-01-03 @ 12:34:33
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: tess

frågan är väl varför ingen annan hade tömt din papperskorg på hela tiden?

2008-01-03 @ 13:06:49
Postat av: Pierre

vad är det jag hör om "en andra blogg"?

2008-01-03 @ 13:47:58
Postat av: Blingbling

Till Pierre: Schh........ ;)

(äh, det är inte så spännande som du tror)

2008-01-03 @ 13:58:13
Postat av: Lari - Skånsk brandman i Norrland...

Hmm... två bloggar?.. jag säger som Pierre.. jag vill ha adressen till den andra med!!!!

2008-01-03 @ 15:03:34
URL: http://webkocken.blogg.se
Postat av: Therrorese

Eeeeta flugor???
Hörru, två bloggar e fusk om man inte delar med sig!

2008-01-03 @ 15:45:02
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: Pierre

pff...let me be the judge of that....give me the url, du kan skicka sig meddelande på fb med url.

2008-01-03 @ 16:40:44
Postat av: mia dh

Välkommen tillbaka till huvudstan:)

2008-01-03 @ 20:57:10
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: