Jag sitter säkert

Slut i rutan. Här sitter jag. Blogg, blögg, glögg, nutella och hardcorework har varit temat denna vecka. Nu andas jag ut i soffan. Pete och Micke T är på väg. Vi ska på utflykt till 70-talet. En liten butik i krokarna av Storstad där vi ska hyra var sin outfit. Gud, ikväll händer det grejer. Det gjorde det igår också. För att inte tala om i onsdags. Fester och glöggsammankomster exploderar i antal. Nästa vecka samma sak.

När ska jag hinna med julklapparna?  När ska jag hinna med mig själv och er?

Smeker bloggen och rusar vidare. I juleider blir det digitala livet lidande. Det får lämna plats till IRL.

Soft.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Snygg övergång från blogg till glögg :)

2008-12-13 @ 18:24:37
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: Sara



Jag väntar med spänning på kort på eran outfit-

det måste ha blivit nåt utöver det alldagliga....

Ha så superkul!! krma

2008-12-13 @ 19:17:00
Postat av: Hanna

Det är så det ska vara i juletid. När IRL kommer nära, då är det jul..

2008-12-14 @ 12:45:45
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Fröet

jul är kul;) strunta i bloggen så ses vi sen. Kram

2008-12-14 @ 15:11:17
Postat av: Anonym

jag känner mig lyckligt lottad som får träffa dig IRL snart! kram

2008-12-15 @ 17:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: