On-the-Go

Låt mig bjuda på sommarens On-the-Go i min Ipod.


Nu när jag tänker efter så är det ingen ordning på min musiksmak. Jag har fastnat i tiden. Känner mig omodern. Gammal var ordet.
 


Black horse & the Cherry tree - KT Tunstall

Little Favours - KT Tunstall

Voyage Voyage - Desireless

I lost my baby - Jean Leloup
Aquarius - Hair

Halleluljah - Jeff Buckley

Mad world - Tears for fears

Jolene - Dolly Parton

Life on Mars? - David Bowie

Don't dream its over - Crowded house

The logical song - Supertramp

With Every hartbeat - Kleerup

Look what they done to my song - Amanda

Änglamark - Sven-Bertil Taube

World of its own - Tingsek

Trubbel - Monica Zetterlund

November - Laleh

Couldn't care less - Cardigans

I write sins not tragedies - Panic! At the disco

Seven Nation Army - White stripes

The show must go on - Queen

Bitter sweet symphony - The verve

Hustle and flow - Djay

Electric - Robyn



Kommentarer
Postat av: Hanna

Det låter riktigt schysst! I mina öron :) Men jag gillar tjejerna av idag - typ Säkert! Regina Spektor, Duffy... Också.

2008-08-13 @ 20:27:01
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Blingbling till Hanna

Tack för tips :)

2008-08-13 @ 22:34:40
URL: http://blingbling.webblogg.se/
Postat av: GH

Haha en sak är säker. Vi ska inte hyra varandra som DJ:s :=)



Kram !

2008-08-15 @ 18:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: