Gammal vänskap rostar aldrig

Igår hände något som gjorde mig varm i hjärtat. Jag blev kontaktad av en vän jag inte sett sedan 2002. Det är 6 år sedan. Först på mejl och sedan på telefon. Jag är så vansinnigt glad. Vi var vapensystrar en gång i tiden. Som knoll o tott fast Anna & Anna. Nu vet jag iof betydligt mer om henne då hon förekommit i skvallerpressen. Hon har gift sig, jag vet tom hur hennes klänning såg ut, hon har fått barn och hela baletten. Men hon vet inte ett smack om vad som hänt mig. Och nu vill hon ta reda på det. Om en halvtimme står hon i receptionen. Gud så mysigt spännande. Välkommen tillbaka i mitt liv.


Alltså vi blev inte ovänner eller så för er som undrar. Vi bara bytte städer och arbetsplatser. Och då glider man ifrån varann ibland. Sedan hade hon nog fullt upp med sitt liv. Att vara tillsammans med en offentlig person kanske inte alltid är så lätt. Jag måste fråga henne.


Oj, det känns nästan lite pirrigt.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad spännande, nu kommer ni säkert sitta i timmar och prata gamla minnen ;)

2008-08-20 @ 10:47:34
URL: http://iomia.blogg,se
Postat av: linda

förstår om du inte vill svara. Men jag är fruktansvärt nyfiken på vem denna kända person är. =)

2008-08-20 @ 10:47:46
URL: http://vecka.blogg.se/
Postat av: Blingbling till Linda

Klart jag kan svara. Denna kända någon var minister i vår förra regering. Klura på den ni :)

2008-08-20 @ 10:49:17
Postat av: Gerda

Gaahh..måste gissa...anna sjödin?

Eller I.B. så..hans tjej?

2008-08-20 @ 21:17:35
Postat av: Blingbling till Gerda

Du har rätt :) Jag har dejtas IBs fru idag :D

2008-08-20 @ 22:10:29
URL: http://blingbling.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: