Fredagsmys

Ikväll/natt blir det en skön röra i min lya. Jag, min mamma och två rockabillyfans. Det kan sluta precis ur som helst. Som igår i Atavahuset typ. Kaos. Nu råder lugn. Axel jobbar. Jag konverserar med dem. Han är sur för att han inte är bjuden på nån kändisfest. Förresten så jobbar jag lika flitigt. Jag skriver tom snabbare än 1000 apor.


Bra Anna, we love you, sa de just.

Hehe, jo tjena att de gör. De är bara ute efter min 5:a. Som de fick. Jag gör tydligen allt för kärlek nuförtiden.



Kul att se dem lajvblogga i alla fall.



Kommentarer
Postat av: L80

Buhu! Virusskyddad mot 1000 apor!

2008-08-29 @ 11:13:58
URL: http://heltvanlig.webblogg.se/
Postat av: Blingbling till L80

Beror på att du har laptop sa Trollis.

2008-08-29 @ 12:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: