weirdo

Nåt märkligt hände idag på väg hem. Mitt på ljusa dagen. En man kom fram till mig och sa att han var kär i mig. Inte nog med det, han sade ocks att han lätt kunde vara otrogen mot sin fru om jag ville ha honom. Jag blev helt paff. Fattade inget och hade inget annat att säga än; eeeh skulle inte tro det. Och sedan fly fältet. Hem till min trygga borg i Skanstull.

Annars har resten av dagen och kvällen varit soft. Jag har sett en rulle med Micke T och flörtat lite på MSN. Perfekt söndagsnöje. Nu sova.


Kommentarer
Postat av: L80

Vad smidigt han fick in att han var gift i konversationen ändå! Man får beundra hans ärlighet och famåtanda en aning.

2008-04-20 @ 23:15:46
URL: http://heltvanlig.webblogg.se
Postat av: mia dh

Ja det var märkligt, undrar om han fick något napp eller om du var den enda kärleken vid sidan om frugan. Ha en bra dag idag.

2008-04-21 @ 08:03:35
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: