Södra bar

Ikväll ja.

Shit, sa Micke T. Niklas och Peter settman måste va syskon?! Eller?? Jag ba; jooooo så är det.

Sedan blev vi båda lika besvikna att vi missade den heta iranskan som dök upp. Just precis när vi tog på oss våra jackor och skulle gå. Vi hoppas på fler möten. Och killarna som ska simma Vansbrosimmet blev jag förtjusta i. Det får Settmans brorsa (eeeeh, du Niklas) styra upp. Förresten, en sak är kul när man hänger med jurister. Klustret e litet. Jag fick mig ett gott garv och en o annan historia att berätta.

Trötta gick jag och Micke T hem till KB gatan. Micke laga smarrig mat och fick ny energi a la hiphopligan, ni vet. Han fångade en bulle och drog till dem. Jag, jag hamna här. Ho, ho, nån vaken.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag träffade Settmans andra bror i veckan.

jo, jag är vaken. Men det är knappt..

2008-04-18 @ 22:27:26
URL: http://hannasplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: