Meh

Jaha, antiklimax. Jag skulle träffa en väldigt speciell person idag kl 14. Prick 14 kommer ett sms (varför inte innan) där jag får veta att logistiken inte riktigt funkar. Men ååååhhh. Varför? Nu vet jag att denna någona lever under en välkänd Teliaslogan; jag är en nyckelkompetens för företaget. Jag får skylla mig själv. Får sedan frågan; vill du fortfarande träffa mig? Jag svarar ja. Men när då? Ska jag sitta här och vänta? Vad ska jag göra.

Igår softade vi på Imperiet. Jag och boysen. Sedan lufsade vi hem till Pelle för en rulle. Han somnade såklart. Vi blåste ut ljusen och smög oss ut när filmen var slut.

Förresten, SONO på Ölandsgatan har stans godaste Gyoza. Den godaste Sushin också för den delen. Och där får man dessutom höra och prata lite japanska om man vill. Subarashii.

Nu ska jag tjura lite. Ajö!


Kommentarer
Postat av: Anso

Svarade han inte på ditt "ja"-sms och föreslog en ny tid? Ifall han inte svarade, så tycker jag du ska tokdumpa honom. Genast!
Först ställa in en träff samma tid som man ska ses, och sen inte komma med nåt nytt förslag är lika med nonchalans. Tyvärr är han då inget att ha.

2008-04-12 @ 19:30:29
Postat av: Hotness

Sorry to hear...besvikelser är aldrig kul.
Gyoza är typ det godaste som finns! De har grymma Gyoza i Hornstull på stället brevid vattenpipebutiken, try it!

2008-04-12 @ 20:45:19
URL: http://hotness.wordpress.com
Postat av: Hanna

Vad trist! Och vad otroligt dålig stil!

2008-04-12 @ 21:40:41
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: L80

Tjaaaa, killen har stor ansvarskänsla. Det kan visa sig att det är en av hans bästa sidor i framtiden. Så är han visst en tidsoptimist också och om dom tycker vi...

2008-04-12 @ 21:58:19
URL: http://heltvanlig.webblogg.se
Postat av: Blingbling

Denna någon är förlåten. X har bett om ursäkt så många ggr att det nästan känns löjligt. Och X har såklart fortfarande en plats i mitt hjärta.

2008-04-12 @ 23:23:26
URL: http://blingbling.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: