Jobb, å jobb, å jobb

Huvva. Jag är en duracellkanin på jobbet som trummar på i evigt trumsolo. Hälsan är dessutom usel vilket smittar av sig på mitt humör. Alltså borde jag hålla mig undan bloggen. En viss risk finns att jag kommer blogga både osunt och elakt. Men så finns det ljusglimtar också, tack o lov. Som frukostseminariumet på Berghs med Hanna och efterjobbetfikat med X-bloggaren Smilegull. Tack gode gud. Det har räddat min dag.

Är det dimma ute? Eller ser jag suddigt (bäst att kolla). Det kanske är skymning. Eller så flimmer av utmattning.



Kommentarer
Postat av: Magnus

Bli lite elak på din blogg. Det är bara skönt.

2008-04-09 @ 19:26:07
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag fortsätter att läsa även om du blir elak. Notghing can stop me!

2008-04-09 @ 20:58:24
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: garbo två

Jag måste ha en dos av blingblings blogg
varje dag
annars mår jag inte bra.

2008-04-09 @ 21:29:21
Postat av: crusty

..du är för snäll bling...du tar på dig för mkt jobb..så är det!

2008-04-09 @ 22:25:45
URL: http://manilla.wordpress.com/
Postat av: Selma

det är knäppt väder ute. tack för kommentaren!! kul att du såg bilderna. huga vad länge jag varit borta från läsandet, mycket att updata sig på!

2008-04-09 @ 23:56:55
Postat av: Blingbling

Crusty: Jag vet. Du med. Fast du kanske är bättre på att säga nej ibland. jag ska öva på det.

2008-04-10 @ 08:30:43
Postat av: Ester

Utmattad här med... Känns som att jag missat massor av vad alla har för sig.

2008-04-10 @ 15:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: