Bloggare möts

Jag glömde ju berätta att jag sprang in i bloggaren Jerk igår. I mina/våra hoods. Som bonus fick jag också träffa hans dotter. Och nu har hon gjort en teckning till mig som finns att hämta hos Jerk. Jag får se till att hämta den, kanske senare i eftermiddag. Barnteckningar är det finaste som finns.

Fin dotter du har Jerk. När kan jag komma?

Förresten, nu ska jag till Neo för att möta upp Micke T och tillsammans dricka java i vårsolen. Ladda inför flytten. Hehe, intresseklubben antecknar.


Kommentarer
Postat av: Jerk

Ja du, vi har varit ute och gått hela dagen, men jag är hemma fram till halv ett imorgon, sen ska jag följa dotra till centralen, efter det är jag väl hemma från ca 15 och framåt :)
Jo, hon är söt..när hon inte frågar varje minut om hur långt det är kvar till Bolibompa :)

2008-04-26 @ 21:42:14
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: