Vad bloggas & läses det om idag då?

De populäraste sökorden på Bloggportalen när jag sladdade in i morse var: 
 
1. riccardo campogiani

2. riccardo

3. bonnier

4. sebastian bonnier

5. sexnovell

6. gruppsex

7. blondinbella

8. magnus uggla

Kungsholmsmordet, sex och Magnus Uggla ligger på tapeten. Och vem är den där blondinbella? Jag hänger inte med alls längre. Tur att det inte var Blingbling i alla fall.

Den vanliga trenden alltså; Våld, sex och Ugglor i mossen. Jag har varit inne och nosat på två av dessa ämnen. Ungdomsvåldet har jag ännu inte hunnit beröra. Det betyder inte att det inte berör mig. DET BERÖR MIG SOM FAN. Snälla, ta hand om och engagera er i era ungdomar/barn. Ge dem av er tid. Bry er. Älska dem. Lär dem respektera varandra och livet. De verkar så totalt vilsna. Vet ni tex vad de gör ikväll?



Kommentarer
Postat av: Blink

De misstänkta...

http://begrundande.blogspot.com/

2007-10-12 @ 18:43:57
URL: http://begrundande.blogspot.com/
Postat av: Blingbling till Blink

Hur i helvete kunde det gå så snett i livet för dessa pojkar att allt går ut på att slå ihjäl en annan människa. Vems är felet? Jag förstår inte detta. Jag ska ta och läsa din blogg.

2007-10-12 @ 20:48:25
Postat av: Anonym

Om du undrar om blondinbella så kolla hennes blogg intressant läsning om en aktiv 17 årig tjej i sthlm
Isabella Gripenlöw (??) tror jag att hon heter kolla in på de mest aktiva bloggarna....

2007-10-13 @ 11:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: