Panic! At the Disco

Idag slog det mig att jag helt slutat nattklubba. Jag och mina vänner går mest på barer numera. Äter god mat och dricker gott vin eller öl. Jag kan inte ens komma på när jag senaste var på nattklubb. Marie Laveau i fredags gills inte eftersom vi höll oss till baren.


Gud. Vi som typ alltid brukade sladda in på Solidaritet. Minst en gång i veckan. Jag saknar det inte. Vi har minst lika trevligt på mindre barer. I helgen har jag avverkat Rival, Morfar Ginko och Marie Laveau för att ta några exempel.

Ja, så roar jag mig.
 

Sedan har vi ofta hemmafester såklart. Typ som 90-talets förfester, fast vi går inte ut därefter. Igår var det PR som stod för mat och dryck. Inte varje dag man får bubbel till brunschen, men det fick jag igår. Och Rusiak vände plattor till bästa förmåga haha. PR fyllde år, därav bubbel en söndag. Eller, det är kanske idag han fyller. Ja, så är det nog.  



Kommentarer
Postat av: Magnus

Det var ju alltid så att förfesterna var roligast. Det slog ju aldrig fel. När man väl kom ut så kom man från alla polare. Bra idé att skita i steg två och helhjärtat satsa på steg ett.

2007-10-01 @ 16:16:42
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: nollåttan

och jag vill tvärtom, klubba mera. det tänker jag göra också!

2007-10-01 @ 17:42:50
Postat av: paus

Hör förfestar vi fortfarande och går ut på krogen, eller så har vi en hemmafest. Klubbandet är nedlagt, det blir barhäng eller att sitter på nån trevlig krog och snackar.. jag tror det blir så när man passerat 30....;)

2007-10-01 @ 18:02:58
Postat av: Blingbling

Magnus: Ja, förfesten är alltid roligast.
Nollåttan: Klart du ska klubba mera. Du får ta med mig någongång.
Paus: Förfesta är underskattat. De gör vi ofta. Ibland med utgång, ibland inte =)

2007-10-01 @ 19:07:14
Postat av: Therrorese

Men jag har oxå slutat klubba. Jag går bara på trancefester och hänger på Söderbarer. Men jag saknar det. Cocktailclub på Grodan var ju bäst...Måste rycka upp mig. Solidaritet har inte ens förärats med min närvaro ännu. Alls. I´m losing it....

2007-10-02 @ 11:56:25
URL: http://therrorese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: