Hur bloggar du

Bloggar är olika för att vi bloggare är olika.

Det finns svåra bloggar. Dom är svåra som ett svårt ackord, där bloggaren är svår och har det svårt.

Det finns arga bloggar och elaka bloggar.

Det finns snälla bloggar med doft av blommor, inredning och mat.

Det finns porriga bloggar.

Det finns sorgsna bloggar.

Det finns politiska bloggar.

Det finns ytliga bloggar med modeinslag och kändisspotting.

Det finns påhittade lögnaktiga bloggar.

Det finns sjuka bloggar.

Det finns döda bloggar vars url lever kvar men där bloggaren flytt sin kos.

Jag har faktiskt inte en susning var min hör hemma? Vad fasen e min blogg för något - egentligen. Går min bloggmiljö att beskriva. Typ, jo så att... Blingbling, din blogg är en XXXXX blogg. Punkt slut.

Solen skiner idag. Idag blir min blogg en fråvarande blogg och jag en frånvarande bloggare. Hej på er.


Kommentarer
Postat av: Pierre

blingis..din blogg är som en riktigt riktigt bra bok....

2007-10-20 @ 11:45:18
Postat av: Magnus

Bling, din blogg ligger på listan av många bloggares favvisar, däribland min lista =)

2007-10-20 @ 11:53:54
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Hanna

Din blogg är beroendeframkallande och som ett pulserande hjärta.

2007-10-20 @ 12:53:11
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Blingbling

Till Pierre, Magnus och Hanna: Min blogg är som era bloggar. Vi har lite av varje helt enkelt =) En salig skön blandning av glädje, sorg, kärlek, ilska, humor, värme, nöje och lite till.

2007-10-20 @ 12:56:49
Postat av: tess

instämmer med allt som redan sagts här ovan!

jag vet att du träffade john på match. fantastiskt, tycker jag. match är inte lika illa (för min del) som spray... stör mig mer och mer på min "upptäckt", faktiskt. ska nog mejla, som du sa!!

2007-10-20 @ 13:33:20
Postat av: Hotness

Din blogg e bara schöön

2007-10-20 @ 17:04:30
URL: http://hotness.wordpress.com
Postat av: Märtha

Jag gillar din blogg, hur den än är. Jag var ju kär i en kille vars sexblogg jag hittade. Det var en populär sexblogg med utelämnande inslag. Det var som ett slag i ansiktet. Du har säkert läst den, alla verkar ha läst den. Ibland hatar jag bloggar. Men din älskar jag:)

2007-10-20 @ 18:25:12
Postat av: Blingbling

Hotness: Din med =)
Märtha: Du bara måste ge mig url:en.

2007-10-20 @ 22:57:32
Postat av: Märtha

Han tog bort bloggen när jag fann den. Men den hette slampans blogg. (slampan.blogg.se)Det var Oscar och det var den som fick mig att hata honom samtidigt som jag var så kär. Jobbigt men helt oviktigt nu när jag inte bryr mig om honom längre:)

2007-10-21 @ 18:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: