Hjälp!

Jag bloggar utan innehåll och har gjort det en längre tid.  Jag kan inte längre skriva ner det jag vill och det är på väg att göra mig till en mycket usel bloggare. Jag är känslomässigt engagerad i saker jag inte kan yppa här. Det stör mig som fan.

Ser två lösningar:

1) Ny hemlig blogg
2) Sätta lösen

Det är inte första gången jag ältar det här. Jag vet. Det börjar bli tjatigt nu. Ska trycka i mig lite kaffe och fundera på saken. Sova på saken också.


Blingbling är klok nog att förstå att ganska många hamnar här pga av felgoogel eller klick utan omtanke. Hur filtrerar jag bort dem?

 



Kommentarer
Postat av: Patrik

Jag vill ju såklart att alla i världen ska upptäcka storheten med din blogg, men om det är så här du känner kanske det är bättre att sätta lösen.

2007-10-24 @ 17:12:21
URL: http://pudding.blogg.se
Postat av: Magnus

Gör det som känns bäst för dig. Om det blir lösen, så blir det. Bara du Blingar vidare.

2007-10-24 @ 17:23:58
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Tom aka Huus

Vad innebär lösen? Annars går jag i liknade tankar. Fast min sida kommer byta lite fokus är planen. Om det blir verklighet får vi se. Du måste absolut blogga vidare, hemlig eller ej! :)

2007-10-24 @ 17:57:47
URL: http://sirhuus.blogg.se
Postat av: Blingbling till Huus

Lösen brtyder att man måste ha ett login för att kunna läsa bloggen. Man släpper bara in dem man vill helt enkelt. Det är det jag går och ältar. Fram och tillbaka, fram och tillbaka.

Till er andra: Jag har så mycket jag vill blogga om, men törs inte. Släktingar läser, kollegor läser, gamla x läser, fienden läser. Hjääääälp. Så blingbling filtrerar det mesta och bloggar ytligt som fan.

2007-10-24 @ 18:06:38
Postat av: Huus igen

Jo men din blogg känns ju ändå rätt öppen, mer än många hemliga.. Jag tror kanske inte på det slutna bloggandet.. Det är bara min syn på det. Att det är svårt att skriva om jobbet håller jag annars verkligen med om. Försonas med dina fiender! :)

2007-10-24 @ 18:30:53
Postat av: Bussan

Så nyfiken jag blir... Så klart ska du göra som du känner. Kanske är det dax att utveckla bloggen och avgränsa de som läser? Du kanske får ut mer av att blogga om du kan skriva mer fritt?

Jah vill juh gärna fortsätta läsa din blogg, förståss -
deh vet duh juh... =)

2007-10-24 @ 18:58:53
Postat av: Lojsan

Du måste såklart göra det som känns bäst för dig. Men det skulle vara mkt sorgligt för mig om jag inte hänger med om du stänger för oinbjudna så att säga.

2007-10-24 @ 19:07:53
Postat av: tess

lyssna på ditt inre. du kan inte tänka på att du sårar nån, att nån känner sig oinbjuden, åtsidosatt, bla bla bla. Det här handlar om dig och vad du behöver. Se till att du gör det som är rätt för DIG, inte andra.

Jag behöver väl inte påminna dig om att jag fann en ny frihet med en lösenordsskyddad blogg... :-D

2007-10-24 @ 19:23:10
Postat av: Hanna

Det är ett problem att inte vara fri i sin blogg. Lösen ger total frihet - men även en viss avskärmning som kanske inte bara är rolig. Jag gillar när det dyker upp nya personer och kommenterar som liksom vrider på saker ett varv till. Även om de frekventa läsarna är den viktiga massan.

2007-10-24 @ 21:23:22
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: kang

jag känner likadant med jämna mellanrum. Alltså med MIn blogg, inte din.... Förstår ditt dilemma.

Tack för dina kommentarer på min blogg. Du är en fin tjej! Tjohej! (rmm som var menat att lätta upp men som mest blev fånigt)

2007-10-24 @ 22:40:02
URL: http://helamig.blogspot.com
Postat av: anastasija

Jag tycker att du ska få känna efter själv. Men risen finns kanske att folk endå hittar din hemliga blogg, kanske bättre med lösen, men hur du än bestämmer så vill jag vara med i flytten!

2007-10-24 @ 22:54:14
URL: http://idinfantasi.blogg.se
Postat av: Andrea

Ändra inställningen i blogg.se, klicka ur rutan som visar om du vill synas på googles sökmotorer. Det funkar, jag hade det så ett tag. "Poooff!" så finns man inte längre liksom.
Kram!

2007-10-24 @ 23:08:09
URL: http://minnamarie.blogg.se
Postat av: 08an

jag tycker du ska lösenskydda. det är j-t skönt. vem bryr sig om hur många läser....snarare är det iaf för min del viktigt att veta vem som INTE läser.

2007-10-25 @ 00:37:08
Postat av: Lina

jag säger återigen samma sak. Ska vi göra det NU? Jag ska skaffa en till iaf. Det har jag bestämt mig för. Men eftersom mitt bloggande ligger på lågvarv får vi se när det blir.

2007-10-25 @ 07:35:47
URL: http://litenfro.blogg.se
Postat av: Blingbling till Andrea

Tack för ett bra tips. Det hade jag helt missat.

2007-10-25 @ 09:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: