Torsdagstjej is not the grej

Jag ska träffa L efter jobbet idag. Jag är hans torsdagstjej. Åååh, kan jag inte få va hans måndagstjej också, o tisdag o onsdag. Nej, måndag går inte. Då är det videomys med M & P i Hornstull. Vi har gjort det till vår grej liksom. Men alla andra dar + helg. Jag skulle vilja ha en sovmorgon med honom. Men, suck, jag kan inte få allt. Jag får helt enkelt nöja mig med torsdagar. Hellre det än inget liksom.

Det finns söndagsbarn och det finns torsdagstjejer. Jag vill va ett söndagsbarn.



Kommentarer
Postat av: Bussan

No no no, det här håller jag inte med dig om! Varför ska du nöja dig med mindre?? Jag hade en kille en gång som bara ville träffa mig på helgerna, han bestämde att "jag var hans helgsambo". På veckorna ville han vara ensam för att han var trött efter jobbet. Det tog ett par år innan jag fattade att jag inte ville fortsätta så och jag har aldrig ångrat att jag dumpade honom (okej, kanske lite i början, thi hi).

Ställ lite krav, gumman. Om han flyr är det han som förlorar något fint, inte du. Du är värd en härlig sovmorgon i famnen på en goding ALLA dagar i veckan - när du vill - kom ihåg det... ;0)

Grrr från en medsyster!

2007-03-01 @ 12:06:22
Postat av: Bussan

No no no, det här håller jag inte med dig om! Varför ska du nöja dig med mindre?? Jag hade en kille en gång som bara ville träffa mig på helgerna, han bestämde att "jag var hans helgsambo". På veckorna ville han vara ensam för att han var trött efter jobbet. Det tog ett par år innan jag fattade att jag inte ville fortsätta så och jag har aldrig ångrat att jag dumpade honom (okej, kanske lite i början, thi hi).

Ställ lite krav, gumman. Om han flyr är det han som förlorar något fint, inte du. Du är värd en härlig sovmorgon i famnen på en goding ALLA dagar i veckan - när du vill - kom ihåg det... ;0)

Grrr från en medsyster!

2007-03-01 @ 12:09:10
Postat av: nollåttan

får mig att tänka på david bowies låt...var det thursday child?!?!

2007-03-01 @ 12:41:13
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: Blingbling

Jag vet. Jag ska inte nöja mig med att vara bara en torsdagstjej. Jag ska vara helaveckantjejen, annars får de va!

2007-03-01 @ 13:31:19
Postat av: Dr S

Du verkar ganska nöjd med den där L tycker jag.
Härligt!!

2007-03-01 @ 16:14:22
URL: http://skargardsdoktorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: