Spray Date - min nya parfym

I väntan på sömn ligger jag här och funderar på hur jag ska marknadsföra mig på Spray Date. Jag ska ju lägga upp mig där igen är det tänkt. Det händer inget på lovefronten och jag måste ta tag i situationen. Jag får aldrig hugg numera när jag är ute på krogen. Kan iof bero på att jag hänger med mina sjukt snygga killkompisar. De skrämmer bort alla potentiella ragg för mig.

 

Jaja, på nätet kan jag härja fritt. Hehe! Jag har gjort det förr. Jag är gammal veteran.

 
Ni vet, jag träffar X. Har aldrig träffat X förut. Bara sett på bild såklart och messat. Jag ringer honom från hemligt nummer och vi ses. Kanske han säger: hur känner jag igen dig? Och Vad har du på dig? Så säger han att han är lång (1.88 cm) och bär svart. Jag fnissar. Vet att varenda kille i en area av 10 m kommer att se ut så. Jag kommer att få problem där i baren. Men det går lätt. Han möter upp med det bekanta leendet. Det leendet. Wow... Vi dricker en öl eller en drink. Kanske också ett glas vin. Vi pratar inte så mycket i början. Kollar mest in varandra och låter alkoholen verka. Jag är förvirrad och lite nervös, men döljer det lätt. Jag vill ha koll men tappar den ibland. En bra kille gör mig vimsig. Eller det kan vara alkoholen.  

Tiden rusar. X drar hem, vidare med vänner eller följer mig en bit på väg. Dejten närmar sig sitt slut. Vill jag får jag hångla (om han också vill dvs). Men så bra slutar inte alla dejter. 70 % av dem jag träffat har bara gett kramutdelning och ett hej då. Underförstått vi ses aldrig mer. Andra har tiggt på sina bara knän att få följa med hem och knu**a. Jag har nobbat dom med. Men killarna som kysst mig med finess har gjort mig förvirrad och det är en bra start. Saknar det. SD nästa.


Kommentarer
Postat av: Kajen

Har precis avslutat testrundan av ett gäng svenska dejtingsajter. Och jag gör det inte för egen skull utan i jobbet.
Asså jag vet inte. Är det verkligen det bästa sättet? Det är synd om oss människor.

2007-03-27 @ 02:18:49
URL: http://bisonblog.blogs.com/kajen
Postat av: nollåttan

gud så spännande. jag vågar faktiskt inte. träffa någon via chatt har jag gjort, men jag tror internet är ett vinnande koncept rent generellt!

2007-03-27 @ 08:01:18
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: Blingbling svarar Kajen

Vilken sajt var bäst? Det kanske inte är det bästa sättet, men det är ett bra sätt.

Ja, det är synd om oss människor som har på tok för utvecklad hjärna. Vi blir liksom aldrig nöjda. Tänk om vi varit som djuren istället. Bröööööl och forplantning, sedan allt bra och man kan dö i lugn och ro.

2007-03-27 @ 09:13:13
Postat av: Klusterbitar

Mmm, det är alltid underbart att ge kyssar med finess. Det resulterar ju dagen efter att man får tänka på kyssen, smaka på den i tanken. Nafsa lite på detaljerna från stunden :)

2007-03-27 @ 10:46:56
URL: http://klusterbitar.blogspot.com
Postat av: Therrorese

Bling; You go girl! Det är inte synd om oss människor och nätdejtning kan man tycka är patetiskt men tänker man efter är det ju genialiskt...Snygga killar kommer indimpande på löpande band och det är bara att välja och vraka. Vad är problemet med det egentligen =) Å vad är egentligen skillnaden mot nätdejtning och kroggraggning? Förutom att det ena sker i nyktert tilsltånd och det andra i onyktert sådant....jag vet i all fall när JAG fungerar bäst...å inte är det på fyllan...

2007-03-27 @ 16:36:08
URL: http://therrorese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: