Nya plusgrader

Träffade tvättbrädan på Åhléns idag. Komiskt att det skedde precis som jag tagit mig en paus från mitt tvättande. Jag befann mig mellan två maskintvättar helt enkelt. Tidsmässigt alltså. Och plötsligt bara händer det. Tvättbrädan och jag krockar. Eeh, hej liksom. I skanstull av alla ställen.

Men nåt stämde inte. Han började prata väder. Varför? Pratar alla väder som icebreaker? Det måste ju finnas hundra andra grejer att prata om. Känner han sig inte längre bekväm i mitt sällskap? Fan, varför pratade han sol och plusgrader? Alltså allvarligt. Nått lurt är det. Vet han?

Sitter i soffan nu. Borde stryka, men spanar in lite av Kajens bilder från USA. Det är mycket roligare. Jag har förresten bokat mig en resa till NYC. Men det blir inte än på ett tag. Först ska jag ju till London. Till Pumla A. Åker på torsdag.

Okej, nu gör jag det. Nu plockar jag fram den förbannade strykbrädan. Tvättbrädan jag mötte på Åhléns han gick vidare mot nya plusgrader.

När jag strykt färdigt ska jag belöna mig med detta. Sedan väntar fet fest på JB.



image129


Kommentarer
Postat av: Fröet

Stryka är bra grejer. Tom och Jerry kex är ännu bättre!

2007-03-17 @ 16:48:43
URL: http://litenfro.blogg.se
Postat av: Fröet

Kom på att London är bästast.

2007-03-17 @ 16:51:08
URL: http://litenfro.blogg.se
Postat av: Kajen

Fusk! Jag vill också till New York. Ska nog fixa så att jag åker dit i sommar eller nåt.
Här är mitt intryck av USA: http://farm1.static.flickr.com/187/424100276_4d9286c4c6.jpg

2007-03-17 @ 16:54:39
URL: http://bisonblog.blogs.com/kajen
Postat av: Anonym

har du en pistol? end my misery please? Misery=bakfylla.....bland det värsta jag varit med om.

2007-03-17 @ 17:02:20
Postat av: Pierre

har du en pistol? end my misery please? Misery=bakfylla.....bland det värsta jag varit med om.

2007-03-17 @ 17:02:29
Postat av: Pierre

har du en pistol? end my misery please? Misery=bakfylla.....bland det värsta jag varit med om.

2007-03-17 @ 17:03:28
Postat av: Pierre

har du en pistol? end my misery please? Misery=bakfylla.....bland det värsta jag varit med om.

2007-03-17 @ 17:03:47
Postat av: Blingbling svarar

oj, Pierre är verkligen bakis =)

Föret: jag visste att du skulle gå igång på strykning, kex och London =)

Kajen: Jag ska genast kolla in.

2007-03-17 @ 17:08:07
Postat av: Magnus

Tom & Jerrykex, dom är nästan för goda. Såma kex man verkligen kan svulla loss på. Fast det gör jag iofs på allt sött...

2007-03-17 @ 17:28:59
URL: http://papamac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: