Måndag i bruna huset

Blingbling har fölorat två timmar av sitt liv. Nä, då menar jag inte att klockan fick ställas fram en timme i London (UKsommartid) och sedan en timme till när jag anlände Arlanda (svensk somamrtid). Ånej. Jag förlorade två timmar av mitt liv när jag försökte förklara skillnaden mellan XXXXX och X.X, och varför den måste XXXXXXX pga XXXXXXXXXXXXX. Jag skulle ha hållit käften. Men jag tänkte att den här gången skulle jag verkligen få honom att förstå.


Helt fel strategi av mig. En kollega bevittnade det hela och sa "Det var lite sorgligt faktiskt. När jag hörde Blingbling förklara för honom så var det ungefär som att lyssna på någon som beskriver kvantfysik för en ko".


Och nu ska jag gå hem, säga upp mig eller bara slå knogarna i väggen.



Kommentarer
Postat av: Kajen

One of those days huh? Now the feeling.

2007-03-26 @ 18:40:50
URL: http://bisonblog.blogs.com/kajen
Postat av: Therrorese

Meh! Störda kollegor får man ignorera.

2007-03-26 @ 19:21:54
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: Martin

Du som verkar veta, kan du förklara betydelsen av xxxxxxx för mig?

2009-11-17 @ 14:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: