Funderingar mellan maskintvättarna

Jag tycker bubbel är vansinnigt gott. Men att dricka skumpa på krogen känns så sjukt patetiskt att jag bara dör. Ta killar tex. De beställer in skumpa av en anledning. Ja, ni kan ju gissa vilken. Inte f-n är det för att de tycker det är gott.

Så när jag står där på en bar och sippar på skumpa känner jag mig som en bratwannabe. I HATE IT! Ännu värre är det om jag blir bjuden. Då förvandlas jag till en golddigger eller en liten slampa med högt potentiellt liggvärde.

Varför tänker jag så här. Varför kan jag inte bara njuta?

Om en kvart måste jag tömma mina maskiner.


image284


Kommentarer
Postat av: nollåttan

tusen tack för tipsen bling!!! det receptet skall jag följa till punkt och pricka.
äh,det är inget större fel på de flesta brats (har haft några som pat och under den backslickade ytan finns oftast en lätt osäker, snäll och smårädd kille) har lärt mig att älska dem som pat, sjuuuukt hövliga, bugar nästan!! ;)
men hörro, skumpa kan man visst beställa på krogen. det är fräscht. Det är sjukt gott. Det är oftast mer prisvärt än en avslagen drink med svartimporterad vodka.

2007-06-02 @ 08:57:27
Postat av: crusty

..ha ha...liten slampa med potentiellt liggvärde eh? ha ha ha..du kanske ska sluta dricka skumpa.. :)

2007-06-02 @ 09:43:05
URL: http://manilla.wordpress.com/
Postat av: rosenblom

iaktagelsen är tyvärr inte felaktig...

2007-06-02 @ 12:58:42
URL: http://rosenblom.blogg.se
Postat av: Kang

Har precis insett hur otroligt lite jag vet...

2007-06-02 @ 22:26:45
URL: http://helamig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: