Veckans gästbloggare is back

Kära läsare, veckans gästbloggare befinner sig någonstans mellan London och Madrid. Hon flyger och far, shoppar och njuter av livet. I väntan på hennes lilla bidrag har jag lovat Helly en chans till. Han är rätt ivrig ska ni veta. Följande lilla historia dök upp i min e-postlåda ikväll.



Tjena XX! Helly här.

 

Vill du veta nåt coolt? Vi har asiater på besök. De är här på jobbet och spinkar. Överallt. Jag vet faktiskt inte vad de sysslar med. Ingen vet. Sedan undrar jag och kollegan om de är japaner eller kineser. Vad tror du? Ska jag betta på kines? Vinner jag vadet vinner jag 300 spänn. För stålarna kan jag bjuda ut dig nästa gång vi ses. Men I need your help. Du känner ju till asiater, eller hur var det! Okej, hur som helst. De fikar hela tiden. Och tror du att de dricker te? So not they do liksom. De dricker kaffe. Dricker kineser kaffe? Eller är det japaner som gör det.


De hajar inte vad espresso, cafeole och latte och sånt betyder. De trycker på alla knappar. Jag tror att de utsett kaffemaskinen till sitt tempel. Kan det vara för att det är gratis? Jag tror f-n det. Du ska se lyckan när de fyller på sina galet stora termosmuggar. Titta, nu går de dit igen.

Får denna lilla jobbhistoria plats tror du?

Puss från H som i H****d

hehehehhe

 

Ge mig ett tema nästa gång. Jag tror jag kan det här nu.



Kommentarer
Postat av: Lazy Girl

nu fick jag lite skuld-känslor, jag är så dålig på att göra det jag säger...nu lovar jag att göra det till nästa vecka,
XXX

2007-01-24 @ 10:08:32
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: Blingbling

Det var inte meningen att du skulle få det =)Du har ju en bok att skriva. Fokus på det och skivarkursen =) Hoppas London var skönt trots kylan. Jag kan trösta dig med att det är minisgrader och jäkligt kallt här i Sverige. Inget kul alls. Jag fryser.

2007-01-24 @ 12:39:35
Postat av: Anonym

Wow vilket inlägg då. Klart att det är kineser. Jag sätter 400 spänn.

2007-01-25 @ 14:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: