Veckans gästbloggare - Helly

Kort fakta:


Namn: Kalla mig Helly

Ålder: 38

Bästa outfit: Köpte ett par assnygga handskar på utebutiken förra veckan. Helvetes dyra.

Åtrår: Tjejer och jag är singel

Samlar på: Discokulor och covers

Bosatt i: Det svarar jag inte på. För jag tror det kan avslöja identiteten.


Tjena. Helly här. Låter nästan som ett plagiat av Helly Hansen. Men jag är äkta, snygg och singel. OBS! Inte fet eller ful eller så. 

  

Det är så djuriskt coolt att få skriva nåt till din sida. Jag vet bara inte vad jag ska skriva. Svettigt som fan. Sätter press på mig själv nu. Jag vill att det ska bli bra.

  

En timme senare - Jag har skrivit om min bloggtext 10 ggr nu. Blev rånöjd tillslut. Äntligen. Det jag skrev blev djävulskt fränt. Men va hände? Det blev nåt strul med datan. Allt försvann. Du måste tro mig. Nu orkar jag inte tänka fram samma text igen.

Du skrev vad du gjorde igår. Jag fuskar och kör en copycat. Det här gjorde jag. Är det säkert att du inte censurerar förresten? Får jag skriva vad fan jag vill? Typ att jag i igår hånglade upp en tjej. Helt okänd. Och att hon sedan föreslog att vi skulle knulla bakom sammetsskynket till dj båset. Heheh, detta lägger du inte ut va? Sedan gick vi bakom det där skynket men jag vågade fan inte. Det var lite för vulgo och hon var väl inte direkt toksnygg. Sedan var det en sån där tjej som trodde att hon var nåt. Precis som du (asg). 

 
  När jag har händerna innanför hennes trosor, nej hon hade ju inga, så ringer mobilen. Det var Cilla. Jag trodde Calle. Så jag svarade som jag brukar med honom. "Mitt i knullet Hejhej". Hur i helvete kunde ja va så dum. Innan jag fattade vem det va hann jag också klämma ur mig att jag ville knarka och plocka hem bruden till honom. För det va ju ingen hit där bakom skynket, och jag har tre mil hem till mig från krogen. Jag var desperat och ville knulla. Cilla skrek som en galning i luren. Inte bra, inte bra... Jag sa att jag bara skojade och la på luren sen. Med fokus på rätt brud.
  


Nu får ni inte tro att det är så här jämt. Att jag har tur med tjejer och på samma sätt otur. Och ni får inte tro att jag hånglar med vulgotjejer och har sex på krogen eller att jag knarkar. Jag är en bra kille. Och trogen o skötsam när jag väl har en tjej.

 
  Jag fick bara skiva typ 1 500 tecken. Det har jag väl överstigit nu. Fasen, och detta blev inge bra. Får jag skriva igen nån gång? Snälla. 

Med en tulipan

 Helly


Kommentarer
Postat av: Blingbling

Tack för ditt inlägg. Och nej, jag censurerade dig inte. Du är välkommen att gästblogga fler gånger. Men först kanske vi ska släppa fram några andra också =)

Kram och återigen - tack!

2007-01-13 @ 22:25:51
Postat av: Jove

Hahahahahahahahahahahahahahahah :D

2007-01-16 @ 18:04:32
URL: http://www.hallo.blogg.se
Postat av: Helly

Om ingen annan vill skriva här. Får jag skiva igen då? Hyggliga du.

2007-01-23 @ 00:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: