Min vän är på vift och jag är vilsen

Min vän flyttar till London imorgon. Hon är en mycket bra vän. Detta inlägg är till henne. Direkt från mitt hjärta.

A, jag är minst lika nervös som du över att du ska resa bort. Inte orolig över hur det ska gå för dig, det kommer att gå alldeles utmärkt. Utan snarare skrajsen inför hur det ska gå för mig (utan dig). De är ju inte så att jag blir lämnad kvar i sticket eller så, men jag trivs himla bra i ditt sällskap. Jag är glad att jag haft dig i min närhet under min tuffa tid. Eller glad är inte rätta ordet. Snarare lycklig som fan. Du har räddat mig många gånger. Styrkt mig liksom. Peppat mig, stöttat mig, burit mig, lagat mig. 

Jag saknar dig redan, fast du inte har åkt ännu. Men imorgon bär det av. Modiga A. Själv kan jag inte sova. Det har jag inte gjort på tre nätter nu. Till veckan är det jag som går och köper mig en webbkamera och laddar ner Skype. Då kan vi ses varje dag. Kanske ta ett glas Champagne ihop och filosofera om livet och kärleken och meningen.

Undra just om du är vaken nu. Jag ska ta och besöka din blogg och titta efter. På msn sover du i alla fall. Om några timmar kommer din taxi. Jag ba: gråter som Lilleskutt. 

Va rädd om din resa. Du blir saknad av många. Fabulous girl…. Du fattas mig.



Kommentarer
Postat av: NewMe

Men suck, var det inte roligare än så? Förstod att det skulle vara nån jättetråkig reklam. =D

Enligt SL är det bara Telia och Comviq det funkar för. Det står såhär:
"Till att börja med kommer det vara de som ringer med Telia och Tele2/Comviq som kan köpa sms-biljetten. Fler telefonoperatörer kommer troligen framöver."

Ren Idioti!

2007-01-31 @ 07:31:21
URL: http://newme.blogg.se
Postat av: Blingbling

Nu får vi ut och åka tåg helt enkelt ;)

2007-01-31 @ 09:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: