Min långhelg

Fredagen inleddes med ny frisyr. Slingor och färg för att dölja de grå hårstråna som gjort entré. Sedan fixade jag en middag till mina tjejer (Annso, Charlotte och Martha). Vi hade ju inte setts på evigheter kändes det som. Hoppas på en repris nästa fredag. Vi har ju så skoj. Efter middagen blev det ett sedvanligt besök på Lemonbar. Ja, vi brukar ju alltid hamna där. På Lemon träffade jag Ulrik Schäfer från V-by. Ett skojsigt återseende. Djungelpatrullen vig i lianen. Ja, vi gick i scouterna tillsammans. Ulrik bor i Solna och är pilot. Får ta och bjuda hem honom nån da.

 

Utöver en megadisk (som diskats såklart) och barnvaktssittande åt min underbara gudson, har jag hunnit med lite romantik under helgen. Igår myste jag med Peter som bor i världens coolaste kråkslott uppe på en klippa som ligger efter Saltsjökvarn vägen. En gigantisk veranda, och ett loft med kusligt brant trappa fanns det där. Full i den trappen och man slår ihjäl sig på fläcken. Men lägenheten var charmig.
 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: