Jag har kapat ett förhållande via SMS

Usch vad svag och harhjärtad jag är ibland. Jag skäms! Nu vill ni såklart ha ett exempel på denna min feghet. Klart jag bjuder på det.

Min förra kille dumpade jag via SMS:


SMS till K:


Du kan inte ge mig det jag behöver och vill ha. Inte heller kan jag ge dig det du förväntar dig (eftersom jag inte riktigt vet vad det är). Jag dög inte officiellt, du dög inte reellt. Något som jag är förbannat ledsen över. Thats life! Jag önskar dig all lycka! Vi ska aldrig ses mer.



Kommentarer
Postat av: Pierre

så du är så lättpåverkad...å du...det där va fan nasty shit att göra över sms...

2007-01-31 @ 16:33:51
URL: http://dapierre.blogg.se
Postat av: Blingbling

Du, jag tog så mycket skit från denna K att detta var det enda rätta. Han var inte värd ett schystare sätt helt enkelt. Jag borde inte ens ha slösat 50 öre på honom (eller vad nu ett sms kostade då). Men jag var feg. Jag skulle ha ställt till med en sceen istället.

2007-01-31 @ 18:10:31
Postat av: Magnus

Vad är det man säger: alla sätt är bra utom dom dåliga. Håller med Pierre, lite dåligt sätt. Om han var ett svin skulle du definitivt ställt till med en scen i stället.

2007-01-31 @ 18:27:29
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Pierre

hell yea...magnus is 100 % right...

2007-01-31 @ 18:37:11
URL: http://dapierre.blogg.se
Postat av: Blingbling

Jag vet. Ni har såklart rätt. Jag var feg. Han kom jäkligt lindrigt undan dessutom.

2007-01-31 @ 18:39:53
Postat av: Lazy Girl

jag håller inte alls med killarna...jag tycker var och en kan göra precis som man vill...det finns inga regler på hur man gör slut eller dumpar någon...och vad spelar det för roll..? man ska ju ändå göra slut..om man är säker, bättre snabbt och smärtfritt...vad skulle ni prata om egentligen???
förresten älskar jag den sista meningen...i början vet man inte riktigt vad du menar men sen kan inte bli klarare

2007-01-31 @ 19:45:24
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: Blingbling

Bara att gilla läget grabbar. Och vet ni? I Asien tar man ut skilsmässa via SMS.

2007-01-31 @ 20:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: