Hbt suger och saknas

Nu är det dags att göra något åt min järnbrist. Jag är blek, inte sant? Jag vill inte äta piller, då pajar magen. Sprutor är jag heller inte intresserad av. Jag kan snarare tänka mig en kött-diet. Finns det järn i kött? Eller en blodtransfusion. Dopa mig! Jag börjar känna mig som Dracula. I need, I need blood!
 
Mitt senaste läkarbesök visade ett blodvärde på  >115.  Betyder väl att jag hasar omkring med anemi nu.  F**k! Verkar jag inte lite blek. Trött är jag i alla fall. Ska sova nu. Zzzzzova. Zzzzzzzzzzzzz


Kommentarer
Postat av: Lazy Girl

Det där låter ju inte så bra...detta påminner mig om att jag också borde kolla mina värden...fin hund förresten...men stackars...undrar vad som hänt med honom..?!
X

2007-01-16 @ 02:05:23
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: Mamma

Du skall försöka att äta broccoli samt ärtskidor som innehåller järn. Även kött och andra frukt och grönt.

2007-01-16 @ 10:00:35
Postat av: Anonym

Inte bra. Man blir ju så himla trött!!

Jag botade med kött och blutsaft (finns på Hälsokosten och rekommenderas av läkare - är ett naturmedel dock!). Jag åt kött i massor, det blev nog lite föör mycket, but hey, det hjälpte ju!!
Lycka till!:-)/C

2007-01-16 @ 17:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: