Fint besök

På min blogg ser man bara antal unika besökare, men inte vilka =/ Jobbigt för mig som är nyfiken. Nu undrar jag. Hur funkar det på andra bloggsajter? Ser ni vilka adresser som besökt er?


Idag har i alla fall min stora idol på bloggfronten varit här. Klimakteriehäxan =) Hur jag kan veta det?… Jo, hon lämnar spår efter sig, sk kommentarer. Tack för det min favvohäxa. Du är klockren med ord och sånt. I like. När jag blir vuxen (hrmmm... vuxnare) ska jag blir lika flink vid tangentbordet och vän med orden som du.



Kommentarer
Postat av: Pumla C

En av dina unika besökar känner du väldigt väl sötis:) Snart ses vi för övrigt!!

2007-01-12 @ 16:32:01
Postat av: Pumla C

Godkänd måste jag tydligen bli oxå, jesus amalia vad hård du är...

2007-01-12 @ 16:32:34
Postat av: Andrea

Hej! regga dig på susnet (http://susnet.se/tjanster/)så får du vaje natt ett mail med uppgifter på de som besökt dig, typ IP-adress, om de kommer via länk osv...
spännande blogg förresten!

2007-02-17 @ 23:50:46
URL: http://minnamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: