Din knäppaste pryl

Jag är helt bombsäker på att alla någon gång köpt en pryl som i efterhand gett oss tanken; Hur f*n tänkte jag?! Köpet kändes rätt för stunden, men efter hemkomst, med kassarna i hallen inser du… shit – jag blev blåst. Eller kanske; vad ska jag med detta till?


Har det hänt dig?


Själv handlade jag ett resestrykjärn + hopfällbara resegalgar. Jamen, det har man ju
alltid saknat. Dessa saker var inte bara hopfällbara. De var galet tunga också. Tror ni prylarna fått följa med på någon resa? Nä, just det. Icke sa Nicke!!! Jag hade åkt dit för övervikt vid incheckningen.


Vad mer har vi? Jag har inte haft min TV-shop period (tack och lov). Men jag har gått loss totalt på olika mässor. Köpt skiva/hacka/strimla mojänger som hållit i en dag eller två. För det behöver jag ju! Eller den där ladyshavern som rakade bort allt utom hår =/ För att inte tala om jordgubbssnopparen. Så onödigt & dumt.



Kommentarer
Postat av: Lazy Girl

ååh prylar är jag nog ganska duktig på att inte köpa onödiga, den onödigaste jag köpt pv senare tiden måste ha varit den portabla DVD-spelaren, eftersom jag alltid reser med min Macbook + PSP och kan se film på båda...

Angående Japan, jag lärde mig tyvärr aldrig japanska när jag var i Japan, jag vet inte varför men det blev inte så...jag lärde mig lite men jag har glömt och jag kan definitivt inte förstå vad du skrev...! Hur som helst, jag dejtade en japan i en dag, han såg väldigt bra ut men jag gillar män med hetare blod... han var alldeles för sval för min smak. Jag tog det beslutet när vi var ensamma i en hiss för typ tredje gången den dagen och han fortfarande inte gjorde något, jag behöver en man som trycker på stopp-knappen i det läget.

Förlåt att jag inte skrivit något än men jag har haft så mycket att göra dessa dagarna, jag ska försöka göra det snart,
ciao

2007-01-17 @ 20:56:42
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: Blingbling

Apropå onödiga prylar... När jag bodde i Tokyo samlade jag på Hello Kitty prylar. Återvände med en hel väska full. Hello Kitty wa honto ni kawaii desu ;)

Jag håller med. Japaner är svårflörtade och lite gulligt blyga (eller kanske pryda). Inget hångel på förstadejten där inte.

2007-01-17 @ 23:25:50
Postat av: Lazy Girl

Nej just det....
JAAA japan är verkligen paradiset för pryl-tokiga..! Såg du Hello-Kitty bussen???
X

2007-01-18 @ 11:14:15
URL: http://industrialview.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: