Det här är roligare än att jobba

Vilket är ditt tydligaste karaktärsdrag?
Diplomat, känslig & toksnäll.
När är du lycklig?
När jag är med mina vänner.
Vad beställer du på krogen?
Bubbel, öl & jack. En och annan drink också.
Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft.

Måste vara bakfyllan jag hade samma dag som jag och Kenneth var hembjuden till stjärnkocken Mats (Kökschef på Grand). Tänk dig själv att sitta i en mästerkocks kök, men bara få i sig några smulor av läckerheterna.
Vilken är din största fåfänga?
Sitter mina bröst på plats?
Hur vill du helst transportera dig?
Till fots.
När googlade du ditt namn senast, och varför?
År och dar sedan. Upptäckte då att världen var full av tjejer med mitt namn. Varför? Nyfikenhet såklart.
Vad är ditt starkaste minne från barndomen?
Alla dofter. Landet, åkrarna, träden, traktorerna, hästarna, kaninerna, grusplanerna, älvarna.Vill inte välja ut ett specifikt minne. De kan inte tävla med varandra.
Väldigt kortfattat, gärna i ett ord: din syn på dokusåpor.

Pinsamt men ändå underhållande.
Vilken modetrend var du tidig med att upptäcka?
Hello Kitty trenden. Men så bodde jag i Sanriolandet på 90-talet, I Tokyo & Gifu.
Vem är den mest kända människa du talat med?
Sverker Olofsson (Plus Sverker alltså) och Ulf Lundell. Vem av dem är mest känd tycker ni?
Vad är det närmaste döden du kommit?

Hyfsat nära. Har fått diagnosen cancer.
Vad smugglade du in i landet senast?
PASS
När skäms du?
När jag sviker ett löfte.
Om du skulle bli psykisk sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Vilka finns det? Kanske Walling (gå in i väggen) eller nåt. Apati lixom.
Vilket är det värsta kok stryk du fått?
Strålbehandling och cellgiftsbehandling. Det knäckte mig alldeles.
Vad är det märkligaste sms du fått?
Ursäkta jag har kommit fel.
Fyll i meningen: "X, X och X - det känns som historien om mitt liv";
Hopp, förtvivlan, och hopp igen - det känns som historien om mitt liv.
Vad irriterar människor sig på hos dig?
Att jag är hemlig.
Berätta om ditt senaste utbrott.
Gråtattacken på Lemon i fredags kan liknas vid ett utbrott va? Akta er för efterskalven.


108144-2


This is me!


Kommentarer
Postat av: Lazy Girl

Jag kan inte föreställa mig hur det måste ha varit för dig att vara sjuk, vad underbart att du är frisk nu!
XXX

2007-01-30 @ 14:47:50
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: Blingbling

Tack =) Nu är jag inte riktigt frisk ännu. Tar fem år innan jag kan friskförklaras. Men det störta helvetet är avklarat och jag går på kontroller en gång i kvartalet. Det känns tryggt, men jävligt nervöst. Gud, jag är ett nervvrak ibland.

2007-01-30 @ 14:56:21
Postat av: Magnus

Lätt att Sverker är mest känd. Jag har pratat Carl-Gustaf Lindstedt. Eller pratat med, han satt näck i en bastu och jag skulle in och städa den. Han morsade iaf...

2007-01-30 @ 17:11:48
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Blingbling

Oj Magnus... Det är riktigt stort. Du har sett en naken A-kändis.

2007-01-30 @ 22:38:29
Postat av: Lazy Girl

Okej, skönt att det värsta är över då ska jag kanske säga, jag kanske kan förstå lite mer nu av andra saker du skrivit när jag vet det här.
godnatt sötnos,

2007-01-31 @ 01:35:48
URL: http://industrialview.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: