Bra eller a**s

Bra sak: jag har fått Indesign CS2 på min dator. Keff sak: programmet installerades på danska. Jävla IT-avdelning.


Bra sak: vart toksugen på godis men åt frukt + macka istället. Keff sak: magknip.

Keff sak: tänkt på mitt idiot till X. Bra sak: att jag faktiskt bröt med honom helt den där gången.

Bra sak: Ska träffa M på torsdag. Snackade lite skit och få igen mina filmer. Förslagsvis på baren Judit och Bertil. Keff sak: Vi är KK där KK betyder KramKompisar. Jag hade hellre velat att vi va KK med betydelsen K***lKompisar.

Bra sak: Jag kom på nåt kvinnligt. Jag ska måla min tånaglar. Keff sak: till vilken nytta.


Bra sak: nu lunch. Keff sak: snart tillbaka till hard work, work.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: