Blingbling har uppdaterat sin 10 i topp

Nedan presenteras mina killfavoriter.


 

1: Fortfarande Micke Törnquist - Det ska alltid löna sig att ta hand om sin tjejbästis.

2: Mammas nya kille - jag säger bara en sak: Genialt!

3: Andreas från MP – Trodde du dissade mig, men du hade glömt mitt nummer på Åland. Eller var det bara en ursäkt?

4: Peter M - Granne, konstnärlig Picasso och stilig.

5: Ulrik - Känn dig motiverad att göra allt som står i din makt för att ta dig upp på listan.

6: Amir på Clarion - blandar grymt goda drinkar.

7: Securitasvakten som hänger på coffecup - Samma tid imorgon?

8: Patrik som pussade mig på Solidaritet förra veckan - Vad fin du var.

9: Pete – Slutar det med skilsmässa lär du bli stans hetaste singel. Du är väldigt snäll vilket går hem hos mig. Pete, du kommer att klättra på listan.

10: Melker- Sötaste slackern i stan! Du är helt värdelös på romantik, men charmig som bara den. Jag vill ha tillbaka mina filmer.


Bubblare:

Carl Z - Stans bästa ligg har återvänt.
Lasse på Skånegatan.


Kommentarer
Postat av: Lazy Girl

so many men...so little time!!!

2007-01-22 @ 13:15:25
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: Anonym

Plats nummer fem? Vill du motivera?

2007-01-22 @ 23:35:54
Postat av: Blingbling

Va,var jag snål tycker du? Ulrik är ju hur kul som helst. Roliga killar går hem, precis som dom snälla.

Börjar Ulrik klättra är det dags att presentera honom för mina singeltjejer. Alla utom F.R då förstås. Det kanske är lite riskabelt ;)

Vem år du som undrar? Är det Ulrik kanske haha.

2007-01-22 @ 23:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: