AW och lång nattfärd mot dag

Igår avnjöts en After work på Clarion (i baren en trappa upp). Amir blandade fantastiska drinkar och det jazzades live av skön kvartett. En ljuv musikupplevelse som sedan byttes ut mot skränig rockkonsert på Berns. Tack ITunes och Coca-Cola för den. Och tack Pete för att du fixade in oss.  Jag såg alla band utom Suger plum. Typiskt. De var ju dem jag ville se. Istället blev det en promenad till Solidaritet för lite dans och champagne.


På Solidaritet blev det rörigt. Jag lyckades slarva bort hela mitt sällskap på fem personer. Hittade sedan igen dem när det var dags att bege sig hemåt. Är inte det typiskt så säg.


 Ja, detta var en inblick i en helt vanlig fredag i ett nästan helt vanligt liv hos en ovanlig tjej. Hur var din färd i natt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: