Visst kan de snacka:

Jag har just fått ett mejl från en av mina killkompisar som hävdar att män minsann visst pratar känslor, förhållanden och sex och sånt. Oftare än oss tjejer dessutom. Men kodat lixom…


Tänkte dra hans exempel (eller är det någon annans mån tro).


Två killar, Jonas och Patrik, tittar på en fotbollsmatch på storbildsskärm på O’Learys på Götgatan.

Jonas: Öh, såg du DIF-matchen i går kväll?
ÖVERSÄTTNING: Jag fick inget i går kväll så jag kollade på fotboll istället.

Patrik: Ja, den var grym, speciellt den där frisparken.
Samma här.

Jonas: Hörru, förresten: Jag lyckades till slut. Jag köpte Z4:an.
Jag försöker fortfarande kompensera för min impotens och behöver prata om det.

Patrik: Din jädrans lyckost! Vad sa bruden då?
Det där är tufft. Hur hanterar flickvännen det?

Jonas: Hon älskar faktiskt bilen. Hon har kört den minst lika mycket.
Hon är lika frustrerad som jag.

Patrik: Leasar du den?
Tror du att det är tillfälligt?

Jonas: Ja, men jag har möjlighet att köpa loss den.
Ja, men jag är orolig för att jag aldrig kommer att få upp den.

Patrik: Jag har själv nyligen köpt en liten fiat.
Du, det kan bli värre. Du kan bli kastrerad.

Jonas lillebror Anders anländer baren.

Anders: Hmmm, ni killar gör mig glad att jag är singel.
Jag är så trött på att onanera.

Jonas: Tyst nu. Backham ska lägga en frispark. Hoppas han missar.
Är det någon annan som kompenserar sin sexuella otillräcklighet genom att önska att heroiska muskulösa män misslyckas?

Anders: Backam är bäst men han är en idiot.
Eftersom jag inte har någon flickvän är jag särskilt hotad av den typen av män. Vad är det för fel på mig?

Patrik: Ursäkta men den bästa fotbollsspelaren är Ronaldo.
Ledsen att avbryta men jag tror jag är bög.

Patrik igen: På tal om det, jag trodde att Niklas skulle komma. Han älskar fotboll.
På tal om det, var är Niklas? Är inte han också bög?


- - - - - - - - - -


- Hajar ni nu?!



Kommentarer
Postat av: Lazy Girl

roligt...hihihi

2007-02-05 @ 18:04:43
URL: http://industrialview.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: