Vi ska alla bli russin

Jag kan inte hjälpa det. Jag ville ha en skrynklig konstupplevelse. Föreslog därför ett besök på den fullständigt urflippade russinutställningen på Stadsmuseet. Detta som aktivitet på vår dejt alltså. Det var kanska inte så lyckat. Killen svarade aldrig på mitt sms. Inte har han ringt heller.

Jag känner mig nu lite ängslig och dum. Osäker också för den delen. Om killen inte skulle höra av sig ikväll (eller imorgon), är det då någon annan som vill följa mig till Russkilde?


Russin roules
 
Johan Hagelbäcks russin rockar fett i Russkilde


Kommentarer
Postat av: Magnus

Låter riktigt kul. Lite som en allegori av livet. Man tror man är en vindruva men i själva verket är man ett russin...
Var det inte Hagelbäck som gjorde konst av filmjölk?

2007-02-09 @ 23:09:24
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Blingbling

Til Magnus: jajamen, du har nog rätt. Samma kille ställde ut filmjölk också. Några år sedan va?

2007-02-10 @ 12:37:15
Postat av: Anonym

låter hel-galet...! kul!

2007-02-10 @ 20:05:49
Postat av: Blingbling

Till anonym besökare: Ja det var helt galet galet. Värt ett besök. Bor du i Stockholm bara måste du sladda förbi utställningen.

2007-02-11 @ 17:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: