Ont det gör ont

Åååh gud. F*n. När jag tänker på L får jag ont i magen. Alldeles där naveln sitter fast 3 cm upp. Vad sitter där? Nej, inte fjärilar, bara ont liksom? Sjukt konstigt. För jag tror inte jag är kär. Jag är mer kärlekskrank. Söker närhet och tröst. Söker det i vad som helst och vem som helst. Det hade säkert gått lika bra med någon annan som råkat visa sitt intresse. Någon annan än L. Jag är bara så jäkla förvirrad. Förstår ni mitt dilemma? Nä, ingen gör nog det. Nollåttan, du kanske kan diagnostisera mig?

Varför har jag ett behov av att bli älskad? Spelar ingen roll vem det är liksom. Tror jag. Min förvirring i skrivande stund är på väg att övergå till vansinne. Ggaaahaaaaaaa!!!



Kommentarer
Postat av: Magnus

Positiva tankar nu! Var glad att du känner nåt för nån överhuvudtaget. Vad är det för fel att vara kärlekskrank? Måste alla relationer leda till den rätta/rätte? Kan det inte bara få vara två människor som behöver någon annan för en stund.

2007-02-27 @ 11:17:16
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Therrorese

Lyssna på Klok-Magnus, Bling :) Men jag känner igen din panik och ditt vansinne...Man blir lixom alldeles knäpp av det där ibland.

2007-02-27 @ 11:23:53
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: nollåttan

Hmm...jag säger F41.9: Ångesttillstånd, ospecificerat. Botas genom att exempelvis kolla på bajset jag precis tryckt fram.

2007-02-27 @ 11:45:40
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: Anonym

hey...alla vill ju bli älskade...more or less....å rätt som det är miss, så står han där...se på mig, jag är ju fan typexempel på hur ödet spelar än händer.

2007-02-27 @ 11:46:26
Postat av: nollåttan

alla behöver lite lovin'....du får se vad tiden säger. ställ dig hela tiden frågan! Det är inte säkert att L är rätt, men det kan man inte veta efter en vecka...eller kan man?

2007-02-27 @ 11:46:59
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: Blingbling

Till Nollåttan: haha, jag ska kolla bajset. har du sett barnprogrammet Myror i brallan? Där ska man gissa bajset.

Till Therrorese: Jag ska lyssna på klok-Magnus.

Till Magnus: Jag lyssnar. Du är klok.

2007-02-27 @ 12:13:05
Postat av: Dr S

Dr S säger, JA. Det är ju precis där fjärilarna sitter. Bilden på min blogg är en såndan fjäril. Kärlekskranksvinge heter den.
Att behöva närhet och bekräftelse är väldigt mänskligt tror jag. Innan jag träffade Ljusblå blev jag kär i alla. Hela tiden.
Eller trodde att jag blev det.
Jag ville nog det.
Asch...

2007-02-27 @ 12:36:41
URL: http://skargardsdoktorn.blogg.se/
Postat av: Pumla C

Ge honom och dig en chans först!! Analysera inte sönder utan se bara vad som händer och njut av att du faktiskt känner något för någon!!

2007-02-27 @ 15:19:50
Postat av: Blingbling

Till Pumla C: Är inte du nojig över din L? Nääää, du verkar tryggare. Fast du har referenser. Det har inte jag. Hjäääälp. Lovar, ska inte analysera. Han vill ses på torsdag =)

Till Dr S: Din fjäril är så fin.

2007-02-27 @ 16:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: