Obokad dejt inställd

Men ååhh, vad har jag gjort? Jag har ätit pistagenötter i soffan. Jag har smulat ner. Uttråkade är jag också. Skulle träffa M, men nähärå. Killen hör inte av sig. Suck! Iof bestämde vi inget. M ville inte det. För bestämmer man något blir det aldrig av enligt honom. Jag hävdar motsatsen. Men M vann kampen sist vi skulle bestämma något. Det resulterade i att vi bestämde att vi skulle ses torsdag, men inget bestämt lixom. Jag ba, okej.

 
Gud vad rörigt. Allt med M är just det. Jag hade kunnat varit på en trevlig bar nu. Istället ligger jag i soffan som en slacker med nötskal över hela mig.

Förresten... M är inte = Micke (för er som kanske trodde det).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: