Nästa So.......na!

Varför händer det bara mig? Varför? Jag skulle på ett föredrag på Sollentunamässan 09.00 i morse. Var sen (eller vänta, det var det pendeln som var) och något stressad. Följande hände på min morgontur. Hörde; Nästa So…..na, typ. Självklart trodde jag nästa Sollentuna och hoppade av. Men tji fick jag. Letade förtvivlat efter mässhallen men hittade istället BMW. Helt jävla värdelöst! Jag befann mig tydligen i Solna och inte i Sollentuna =/ 

Nej, jag gav faktiskt inte upp. Köpte mig istället en kaffe och väntade på nästa pendel. Och till PrintOnDemand mässan kom jag. Nog för att jag missade första seminariet, men de efterföljande var minst lika intressanta. Mycket snack kring nya trender för marknad och information, vilket alltid intresserar mig. Hann förresten med ett snack med Marknadsdirektören på I (sorry, vill ej avslöja koncernen) som visade mig IC (sorry, kan inte avslöja det heller). Känner mig därför riktigt nöjd.


Ni kanske vill veta vilka de senaste marknadstrenderna är?! Dessa kan jag såklart avslöja.

  • Web to print
  • Sellektiva budskap
  • Små, snabba & korta kampanjer
  • One to One marketing


… Som om det vore en nyhet liksom. Suck! Old news!


Sedan minglade jag runt bland reklamnissar och trycksaksnissar och tittade på diverse MRM-verktyg, printar och digitala lösningar. Spanade in en och annan kille också. 99 % av mässdeltagarna var ju män hehe.

Fredag idag. Fy fabian vad nice.



Kommentarer
Postat av: Lazy Girl

mässor är roliga för det är mycket män...hihi..jag gillar också

2007-02-02 @ 15:38:52
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: Magnus

Vad är det för roligt med en mässa med en massa män? Jag fattar inte...

2007-02-02 @ 17:42:39
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: blingbling

Till Magnus: Det roligaste och mest intressanta är förstås mässan. Männen är en bonus utöver, en skojig sådan. De springer omkring i montrarna ivriga som små barn. Har man tur hittar man en och annan snygging också. Om du skulle gå på en mässa med bara kvinnor, hur skulle du tycka att det var?

2007-02-02 @ 18:42:36
Postat av: johanna

klart du får, inte många som frågar det! :) kul blog föresten! Lycka till med nyårslöftet!

2007-02-02 @ 19:01:02
URL: http://theysayjohanna.blogg.se
Postat av: Magnus

Om det var "bara" kvinnor skulle jag vara nöjd...;)

2007-02-02 @ 21:51:46
URL: http://papamac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: