Ljuvlig brunch hos B&M

Gode gud att jag orkade mig upp i rättan tid. Brunchen hanns med. Den var ljuvlig. Aptit hade jag också eftersom jag var allt annat än bakis. Blåbärspannkakorna var grymma. De kom till att bli mina favvos på bordet. P föredrog dem också. Detta framför barnmat , vilket är ett jäkligt gott betyg.

Nästan så jag får lägga in en bild. Inte världens bästa kvalla då jag fotat med mobil, men i alla fall.


Tack för brunchen kompisar. Me like, a lot...


brunchen

PS: B använde mixern och gjorde grymma smoothies :)


Kommentarer
Postat av: nollåttan

mums vilken härlig bild. gillar skålen...och kannan. åh, ägg. det var länge sen!

2007-02-04 @ 02:24:50
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: Blingbling

mmmm, det var ljuvligt.

2007-02-04 @ 11:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: