Kom i tid

Här sitter jag och väntar på externt besök. Ett möte som skulle äga rum kl 09:30. Var e snubben? En något sur securitasvakt ringde just för att säga att min gäst minsann inte dykt upp på utsatt tid. Ja, ja, jag vet. Suck. Ibland kan jag känna att det är lite väl respektlöst att inte hålla tiden. Min tid är väl för f-n också dyrbar, om något. Okej om vännerna är sena lite då och då, men detta är ju ett affärsmöte.

Hur ska denna kille lyckas sälja in något till mig när han är över en halvtimme sen. Good luck till honom säger jag bara.



Kommentarer
Postat av: Bussan

Hej Blingbling!

Känner att jag inte kan utläsa riktigt här hur kontakten med dejten har förlöpt sedan helgen. Lite strul har ni haft med kommunikationen, men det behöver inte betyda att det är kört. Lite kamp och missförstånd kan man stå ut med, men iiiinte för mycket!
Tro mig, han hör av sig om han är intresserad [den erfarna dejtaren talar]. Om han mot förmodan flippar ur så är det han som förlorar något, inte du, sister. There will be another one behind the corner, you know, hi hi...

PS: Jag har inte tillgång till dator på helgerna hos pojkvännen...

Bussan

2007-02-12 @ 14:16:11
Postat av: Blingbling

Till Bussan: Hör han inte av sig idag testar jag med ett sms. Svarar han inte på det, eller svarar - men något svalt, ja.. då får det va. Är ha inte intresserad leter jag vidare i djungeln helt enkelt :) Jag har inte gett upp.

2007-02-12 @ 16:15:40
URL: http://blingbling.webblogg.se/
Postat av: Magnus

Helt rätt! Att passa tiden tillhör vanligt hyfs. Jag har svårt med folk som kommer sent. Speciellt om de alltid är sena. En gång är ju ingen gång, men om man alltid är sen, så tycker jag det är brist på respekt.

2007-02-12 @ 17:46:55
URL: http://papamac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: