Godis till kaffet

Jag är så okoncentrerad, ni anar inte. Jag har under förmiddagen suttit och lyssnat på Porrfilmsindianerna och fnissat lite för mig själv. Är det därför kanske? Men jag har jobbat under tiden såklart. Måste skriva det om chefen skulle hitta hit en vacker dag. Kanske inte så fokuserat dock. Fick ett mejl av P på byrån att jag skickat honom samma brief två ggr. Alltså jag hade skrivit samma brief två ggr, inte bara skickat samma doc. Dubbeljobbat, simultanjobbat, överjobbat. Jo, man tackar. Jag sa till P att gå på den fiffigaste och skicka offert.


Det blev förresten kvar lite godis från gårdagens tröstätande. Påsen står på mitt skrivbord. Jag är förvånad över att hökarna inte dykt ner i den ännu. De är ena riktiga gottekultingar.


Hur mår ni mina bloggfluktare? Mår ni som jag? Skrattar ni?

Får det vara lite karra? Någon!? Ho ho...



Kommentarer
Postat av: nollåttan

har suttit på en massa meningslösa möten hela förmiddagen, finns inget värre i min värld.

2007-02-15 @ 12:37:41
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: Blingbling

Till 08:an. Möten är trista, ineffektiva och onödiga. Speciellt då inga beslut fattats (för att ingen har the guts att stå till svars.Ingen vill/vågar ta ansvar helt enkelt). Möten genererar också mer jobb och suger energi. Men fredagar är mötesfria. Så imorgon.. hehe.. Inga möten. Tjohooooo.

2007-02-15 @ 13:10:48
Postat av: Magnus

Har du karra? Jag trodde bara norrländska tjejer ville ha tuggummi...

2007-02-15 @ 14:57:43
URL: http://papamac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: