Fint besök på bloggen

Dags för en ny gästbloggare att göra entré. Nej, det är inte Helly. Han är portad några veckor framöver. Denna gång är det en ung lady.

Kort fakta:

Namn: Anonym

Ålder: 16 år

Bästa pryl: ipod

Jag samlar på: MP3 låtar

Bosatt i: Radhus med morsan och farsan och syrran och Svante.

Det här ä sjukt ju. Nyss var det en galning som addade mig när jag satt och chattade med Mia då på MSN. Killen ser ut som 45 typ. Skitäckligt. Han undrar om jag vill visa mig i webbkamera. Det är jag nada sugen på. Jag säger att jag ska logga ut och käka. Sedan loggar jag ut.

 

Sen efter en stund ringer det på mobilen. Jag har inte numret i telefonboken så jag frågar vem fasen de är. Det är en jävla mansröst. Han säger att det var han som just skrev till mig på MSN. Så jävla störd. Han säger att han är 33 och att han vill ha lite skoj med mig. Jag kräks. Jag ska fan spola ner min mobil. Nu ska jag äta, sedan blogga. Jag är skithungrig. Ska nog säga till mamma och pappa att det ringt en sjuk gubbe. Eller så struntar jag i det. Han kanske lägger ner. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Blingbling

Till gästbloggaren. Det här gick ju bra. Jag tror tom att du ska få vara min vikarie på bloggen när Jag åker till London. Okej =)Jag behöver någon som håller ställningarna här. Kram på dej coola tjej.

2007-02-05 @ 19:25:19
URL: http://blingbling.webblogg.se
Postat av: nollåttan

jag kan inget om msn.
men jag tror verkligen gubbj****a frossar i bloggar just nu med tanke på alla bilder som läggs ut.

2007-02-05 @ 20:35:48
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: Blingbling

Jepp, man ska va försiktig med bilder. Storebror ser dig. En massa äckliga gubbar också för den delen. Men ingen har hittat hit, ännu. Phuuuu.

2007-02-05 @ 22:40:54
URL: http://blingbling.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: