En sån dag

Ny dag. Jag är sen. Pust. Vad ska jag skylla på idag då. Motvind, sol i ögonen, halt på trottoaren, knarkartanten i trapphuset, trånga skor, försenad tunnelbana (det låg en snöflinga på spåret) eller att jag somnade och vaknade upp i Bromma. Kollegan blänger och jag, jag bloggar. Jag borde få sparken istället för fet bonus. 


Dooooooh, läste just att jag missat Klungan. Typiskt! Hade jag vetat det hade jag åkt ännu senare till jobbet. Klungan på besök i 4:ans Nyhetsmorgon. Näää, jag ba bommare helt enkelt. Attans!




Jag får hylla dem med en liten bild istället.

Klungan


"Humorgruppen Klungans föreställning "Jag är en fågel nu" är omöjlig att klassificera. Ännu finns ingen passande rubrik. Om hundra år har vi kanske kommit i kapp Klungan-humorn och gjort det till genre med namn och allt, men jag har aldrig sett något så fantastiskt roligt skruvat. Inte ens hälften så konstigt. Och roligt. Och balanserat och svårtdefinierat. I dagsläget kan jag bara tala om vad det inte är frågan om". (DN Kultur)



Kommentarer
Postat av: Hanna

Tycker du ska blänga tillbaka helt enkelt...

2007-02-21 @ 09:44:24
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Blingbling

Hanna: hehe, det gjorde jag. Sedan tog jag på mig hörlurarna och rockade loss till webbradion. Blogga gjorde jag också ;)

2007-02-21 @ 14:22:07
Postat av: Nollåttan

Jag hatar moraliserande nyfikenstrutar!bäst att ignorera.

2007-02-22 @ 08:15:15
URL: http://www.nollattan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: