Du och jag sängen

Måste hasa mig upp ur sängen. Vill egentligen inte nu när det känns så förbaskat tryggt och varmt under täcket. Sträcker lite på mig. Byter till bekvämare ställning för att komma åt tangenterna. Jo, så att… Jag får skriva med en hand helt enkelt. Det här var svårt. Prova skriv stor bokstav med 1 hand så får du se (svårt om din hand är liten, menar jag). Nu undrar du säkert var jag har den andra handen.


11 väntas brunch med vänner. Som tur är i hoodsen på söder. Annars hade jag nog fan skitit i det, kommit med snygga nödlögner och bortförklaringar eller så. Jag börjar bli bekväm. Brunch på String eller Svart kaffe. Annars får det va.


Nä, om man skulle ta och kliva upp då. Min blåsa håller på att explodera. Solen skiner i Stockholm, så upp och ut med er ni också. Lämna era hålor. Sluta kura under filt eller bakom stam. Sträck på er. Var stolta. Jag kommer att flörta när vi möts på gatan om en stund. Förutsatt att du bor på Södermalm då förstås, att du går på samma gata, och att du tittar upp (och helst på mig).

 
Jag undrar just om man får se B andvända sin mixer idag. Annars blir jag sjukt besviken.


Kommentarer
Postat av: nollåttan

vägrar sträcka på mig, hahaha. har suttit i morgonrocken i snart två tim och dricker cappucino...vet ej riktigt vad jag vill göra med mig själv idag. tur att du vet!!

2007-02-03 @ 10:50:45
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: Fredrik

Dags att lämna borgen på kajen till förmån för brunchen. Idag blir det på Folkoperan. Där väntar vännerna från igår. Långsamt har vi hittat ett nytt sammanhang. Våren 07 går till historien.

2007-02-03 @ 11:12:27
URL: http://bisonblog.blogs.com/kajen
Postat av: Lazy Girl

sötnos, hoppas du har en skön dag du också...!

2007-02-03 @ 15:03:18
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: Blingbling

Till 08an; På lördagar ska man sitta i morgonrock. Du gör helt rätt jue.

Till Fredrik: Jag brunchade också där i krokarna :)Satt och mumsade från 11 till 15. Jösses.

Till Lazy Girl: Ja, det hoppas jag med ;) Den har bara börjat. Många timmar återstår.

2007-02-03 @ 16:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: