Årgångsbubbel vs en stor stark

Palt i all ära. Men så här på fredagskvisten är det andra tankar som studsar mellan tinningar. Fortfarande mat dock. Tryffel, anklever, avrugakaviar, löjrom, vaktelägg, halstrade pilgrims-
musslor. MUMS! Med årgångsbubbel till såklart. Varför är inte jag ett rikemansbarn. Jag kollade just mitt saldo genom att sladda in på Internetbanken. 700 kr. Jo, man tackar. För det får jag mig en stor stark, en plankstek, inträde på krogen, en GT och en taxi hem. SUCK! Men det är i alla fall fredag. Alltid en törst.



Kommentarer
Postat av: Magnus

700 spänn räcker inte särskilt långt, men upp med hakan bara drygt 10 dagar till lön. Man kan leva på havregröt och nudlar...

2007-02-16 @ 16:59:02
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Skärgårdsdoktorn

Mmmm... det är mycket månad kvar på den här lönen.

2007-02-16 @ 22:01:27
URL: http://skargardsdoktorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: