White weekend

Vilken skön kväll det varit. Jag klarade testet. Nykterhetstestet. Lyckades hålla mig unden P:s fest på Bjuholmsplan, sedan klarade jag även öltestet hemma hos torsdags L. Det är säkert, jag drack vatten. Nu undrar ni säkert vad jag gjorde hemma hos L. Jo så att... Jag tittade på Pridebilder han fotat åt QX. Ingenting annat. Som tack fick han såklart en gul tomte. Hemma hos L smet jag in på toaletten för att spana efter tjejprylar. Jag hittade inga. Men han träffar någon, det har han berättat. Det är jag såklart jätteglad för. Några av hans sköna kompisar dök förresten förbi. Jag hade inte träffa dem förr men mysiga var de. Kanske stämmer mitt horoskop trots allt. L presenterade mig som sin SD kompis. Lite gulligt tycker jag, och de är ju vad vi är, SD kompisar. Jag klarade testet ytterligare en sväng när de skulle gå vidare på barrunda. Jag har bättre karaktär än Skålmannen. Och nu sitter jag här. Duktiga Blingen.


image410

Denna tomte bor numera hos torsdags L.


Kommentarer
Postat av: Märtha

Duktigt duktigt duktig!!!! Ge mig lite av din fantastiska karaktär:)

2007-08-11 @ 13:42:48
URL: http://biancas.blogg.se
Postat av: Magnus

Är du fortfarande Vita frun? Eller har karaktärens rustning börjat krackelera?

2007-08-11 @ 20:51:50
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Hanna

Vad snäll du är som kommer med tomtar till folk!

2007-08-12 @ 19:09:29
URL: http://hannasplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: