Sover du gott om nätterna?

Fredagsfyran ja, den glöms så himla lätt bort. Men inte idag. Av nån konstig anledning kom jag ihåg den. Temat för dagen är sova.
 

1) Vad har du på dig när du sover, om något?

Trosor eller naken, ibland i ett linne om jag har gäster.


2) Sover du på sidan, på rygg eller på magen?

På mage.


3) Bäddar du sängen varje dag?

Ja alltid, notorisk sängbäddare är vad jag är.


4) Har du med dig något i sängen (gosedjur etc)?

Bara hårda prylar för tillfället (dator, dildo och mobil).



Nu undrar Blingbling, hur står det till med era sovvanor?



Kommentarer
Postat av: Ompa-Lompa-Tompa

Ok, börjar när jag ändå är här:
1. Inget om inte "ibörjan m flicka" eller bland andra, t.ex på hostels
2. Försöker somna på rygg (bästa sömnen) men vaknar mage/sida
3. Nej, lägger "tillrätta"
4. Kupévärmare såklart ifall det blåser snålt!

2007-08-10 @ 11:24:04
Postat av: Hanna

Here are the results of the Hannas Plats thougths:
1. Trosor, linne vid besök.
2. Somnar på sidan, vaknar på rygg
3. Slutade bädda när jag flyttade hemifrån, bäddar numer aldrig. Har hört att de ska vara bra för att moverka kvalstertillväxten, allergiker som jag är...
4. Endast snurriga tankar, men jag försöker hålla dem borta.

2007-08-10 @ 11:28:16
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Klusterbitar

Fredriks sovvanor:
1. Boxershorts eller naken, beror på. Punkt.
2. Somnar oftast på rygg men kan vakna att jag ligger på mage. Elvisp AB!
3. Jag halvbäddar, går lite på Hannas linje; måste ju låta alla kvalster halvdö också :)
4. Oftast mobilen, ibland den bärbara för att somna in till nån film eller musik.

2007-08-10 @ 11:53:10
URL: http://klusterbitar.blogspot.com
Postat av: E

1. Trosor eller naken, linne om jag har gäster (samma lika, Blingbling)
2. På mage (samma lika igen)
3. Väldigt väldigt sällan bäddar jag. Väldigt sällan (Phu)
4. Pudel, mobil, dildo och en "Me-to-you-nalle"

2007-08-10 @ 11:57:31
URL: http://drogen.blogg.se
Postat av: Magnus

Magnus nattliga vanor:
1. Endast kallingar på sommaren, t-shirt och kallingar på vintern. Hade velat svara Chanel no 5, men det vore ju att ljuga.
2. Somnar på rygg, vaknar på rygg. Vet inte vad som händer däremellan.
3. lägger täcket tillräta. Har inget överkast.
4. Har inget inga prylar med mig i sängen, däremot har jag mobilen på nattygsbordet.

2007-08-10 @ 11:57:50
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Beyonce

In bed with B:
1. PJ, alltid, eller nästan alltid.
2. På mage.
3. Inte allt för ofta.
4. All alone.

2007-08-10 @ 12:12:25
Postat av: Jerk

1. Kallingar eller inget..beror på..
2. hmm..vilket som..beror också på..
3. Yup, varje dag
4. Bara mina snuskiga fantasier..

2007-08-10 @ 14:24:08
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Petra

The results are finally here:
1. Pyjamas. Eller stor t-skjorta.
2. På mage med en arm under kudden. Alltid.
3. Bäddar alltid, förutom då jag är försenad. Ibland då också, vilket leder till ytterligare försening.
4. Räknas sambon och två katter?

2007-08-10 @ 15:16:53
URL: http://petra.papper.fi
Postat av: grannen

1. Kör blandad stil. Ibland inget, ibland boxershorts, ibland boxershorts och t-shirt. Beror på hur många andra människor som befinner sig på besök...
2. All of the above. Jag sover väldigt lätt. Vrider och snurrar. Varm och kall om vartannat.
3. Ärligt talat, nej. Hinner inte alltid. Lägger ofta täcket tillrätta, men har inget överkast.
4. Förutom Luna delar jag ibland säng med laptop. Mobilen ligger på nattduksbordet. Ibland vibratorn. Aldrig allt ovanstående samtidigt. En sak i taget...

2007-08-10 @ 15:26:30
Postat av: Sus

1. Oftast ett täcke, men gärna min man :)
2. Somnar oftast på sidan, men vaknar på rygg
3. Ambitionen finns...
4. Hehe.. en del hårda prylar som dator, böcker och ja... ;)

2007-08-10 @ 18:01:10
URL: http://davidsonsus.blogspot.com
Postat av: gudmodern

1. Naken
2. Hur som helst
3. Nej, bara när det ska komma gäster. Måste vädra bort kvalsterna till kvällen
4. Sambon, och hårsnodden.....

2007-08-10 @ 20:18:02
Postat av: Therrorese

1. Naken eller med mina Frank Dandy boxers och linne om jag har gäster. Beroende på vad det är för gäster, hehe.
2. På mage med ena benet uppdraget
3. Vältrar mig ur sängen och låter det vara...
4. En liten kramvovve. En rabbit ibland och me myself and I

2007-08-10 @ 22:36:45
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: Bussan

1. Naken ihop med en go´ grabb, kort nattlinne på sommaren, flanellpyjamas på vintern.
2. Gärna på sidan, gärna sked med någon bakom mig ;0).
3. Bäddar varje dag, med överkast och kuddar.
4. Sover faktiskt med en nalle från Harrods när jag är ledsen, typ nybliven singel eller nått. Ingen dildo...

2007-08-13 @ 08:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: