Soloquist

Det finns många slitna, svultna, bortglömda, ensamma, eftersatta hjältar i mitt Stockholm. Och nu ska jag hylla ett kluster ur denna skara. Jag tror nämligen de saknar en blogg som för deras talan eller lyssnar på deras rop. 

Hallå där ute alla singlar. Kom så får jag krama er. Jag ser hur ni fortarande glöder. Jag ser er på SD, MP och Match. Men hur mår ni?

Ni behöver lite värme. Jag ska försöka sprida och dela ut allt jag har.

Och ni... Ni är absolut inte brotglömda. Jag tänker på er varje dag. Mina hjältar. Låt oss ta hand om varandra. Låt oss bli en stor familj. Låt oss bli tillsammans. Jag älskar er.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Kan du tänka dig att expanera regionen lite, så att den täcker in hela Svealand?

2007-08-09 @ 23:08:53
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Blingbling till Papamac

Absolut Magnus. Klart jag kan. En stor godnattkram till dig =D

2007-08-09 @ 23:19:15
Postat av: annsofie

Kram på dig också! Vi kämpar på...:)

2007-08-09 @ 23:54:13
Postat av: grannen

jag saknar nån att spoona med... vi kanske ska turas om att spoona varandra, alla singlar i stan? :-)

2007-08-10 @ 01:12:14
Postat av: Hanna

Det är bra att hylla denna utsatta och diskriminerade men tappra skara människor. Jag tar åt mig och återgäldar med en stor kram tillbaka.

2007-08-10 @ 08:03:18
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Ompa-Lompa-Tompa

Det värmde Bling, en sådan stor familj är alltid välkommen. Allsångsfredag - kommer lyssna efter din norrländska söderpipa!

2007-08-10 @ 09:13:58
Postat av: Blingbling till Ompa-Lompa-Tompa

När börjar det, eller rättare sagt, när måsta man vara där för att komma in =)

2007-08-10 @ 11:06:31
Postat av: Ompa-Lompa-Tompa

De öppnar insläpp 21 tror jag och det är säkert kö redan då. Tror det bästa är att hänga på uteserveringen innan och hålla koll på kön; gå in 21 och få stämpel; sedan gå ut igen om man vill det; sedan gå in när det börjar; sedan bli apsvettig och sedan bara gapa på. Säger som den självmordsbenägna hunden i Spin City: Do it!

2007-08-10 @ 11:17:50
Postat av: Therrorese

Vad ni ska ha kul på Debaser mina små hjärtan! Blingis, det var vackert skrivet och det värmde. Jag håller med grannen. Turas om är en bra idé :)

2007-08-10 @ 22:40:39
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: Bussan

MEN så gulli´t skrivet, du är en pärla! Så omtänksam och rar...
Kramar dig tebaks så klart!

2007-08-13 @ 08:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: