Falsksång och felhångel

Det gick väl sådär när Blingbling skulle kyssa Anders. Han duckade.
Vaddå, är han upptagen?! Näääääää. Shit!

image401

Annars var det trevligt. Tyckte Blingbling. Anders han flyr landet han.

♥ Ååååh vad jag kommer att sakna Allsången. Och åååh vad jag sabbar min coola image igeeeen.

Här är några fler sanslösa mobilbilder fotade av mig, mästerotografen.



Tack SVT (CT) för att jag fick va med, och tack Linda som gjorde mig sällskap. Ett stort tack vill jag också rikta till Thaitanterna på Djurgården som fixade en fantastisk middag till oss. Och hoppas nu att ni alla får en hejdundrande krätskiva. Även du Anders ;-) Var försiktig med nubben!

O'boy!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul att se sista Allsången. Jag satt och fascinerades av hur snygga ben Nanne har. Helt löjligt! De är verkligen sjukt snygga!

2007-08-08 @ 08:13:25
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Blingbling till Hanna

Jag håller med. Det är fusk ju. Jag blir så avundsjuk, jag blir så avundsjuk....

2007-08-08 @ 08:16:25
Postat av: Bussan

Visst har Nanne snygga ben, men frisyren - hur snygg är den?

2007-08-08 @ 08:28:31
Postat av: Ompa-Lompa-Tompa

Bling!
Fortsättning följer på fredag med alternativ variant (garanterat mkt mer svettigare) - Allsång på Debaser. OLT kommer vara där, kanske även Therrorese, vem vet, kanske även Kajen?

2007-08-08 @ 08:47:52
Postat av: Blingbling

Bussan: Frissan ja, den gör att Nanne ser ut som ett Åkerspöke.
Ompa-Lompa-Tompa: Den Allsången är den bästa. Men jag hinner aldrig dit i tid. Ja, det lär ju va galen kö. Dessutom är jag inte vip och kan smita förbi. Förra fredagen var visst grym har jag hört. ska se om jag kan smita från jobbet i tid. Kajen är garanterat där =)

2007-08-08 @ 09:17:40
Postat av: Fröet

jag har visst missat alla program i sommar...

2007-08-08 @ 18:14:13
URL: http://litenfro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: