Hard work work

Är jag ensammast i hela världen som jobbar denna Valborgsmässoafton? Det stör mig förresten inte det minsta. Jag och de fåtal kollegor som faktiskt valt att jobba idag har det very cosy.

Jag gillar att jobba. Inte för pengarnas skull, utan för utmaningen. Det är liksom lattjo. Speciellt nu när jag fått rejäla saker att bita i. Jag offrar gärna majbrasan för att istället använda hjärnan. Lösa problem och leverera liksom.
 
Okej då, jag erkänner. Pengar har såklart betydelse. Framförallt att jag kan försörja mig själv. Jag skulle aldrig någonsin vilja leva som en parasit på någon annan. Men guuuud så osexigt. Hellre försörja än bli försörjd i såfall. Ja ni vet ju att jag faller för charmiga bohemiska fattiglappar hehehehe. Ni vet, dom sexiga söderslackerkillarna. Men jag försörjer dem så gärna. Come to mama...

Appropå ingenting. Jag är så förkyld att jag helst vill sticka ner en gaffel i halsen och klia. Näsa och ögon rinner. Trist, för jag har fått tacka nej till två trevliga tillställningar senare ikväll =/ Det blir nog me, my self and I istället om inget under skulle ske. Jag får väl ta och tutta på ett ljus eller nåt. För mysfaktorn. Eller ringa någon som vill komma över och hänga i soffan. Nån som inte är rädd för lite baciller. Micke kanske. För er som inte vet vem Micke är så är det min polare in tha hoods. Den ascoola killen på KB gatan.

Dags att bjuda på en bild. Sorry Micke, men du är ju skitsnygg här ju. Vi är lite svettiga bara, men du vet ju varför hehehe.



image225


Trevlig Valborg där ute i bloggvärlden. Light a fire.


Kommentarer
Postat av: Bitter

Åh, jag vill också ha de där slackiga skäggiga södermännen. Men de verkar aldrig leta sig hem till mitt hörn av världen. VAd gör jag för fel???

2007-04-30 @ 16:31:43
URL: http://bitterochcynisk.blogspot.com/
Postat av: Blingbling tipsar Bitter

Du får hänga mer på Ugglan, Judit o Bertil, Nada, Pet Sound och Berlin. Och på Spray Date. Kring Nytorget kan du också flörta.

Du har dem ett stenkast från Skanstull, så ut och leta ;)

2007-04-30 @ 16:50:41
Postat av: Magnus

My, Myself and I är inte att förakta. Jag funderar på en liten eld på golvet...

2007-04-30 @ 17:53:37
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Kajen

En varm valborgshälsning får du av mig Blingbling. Just nu sitter sju vänner runt mitt runda vita bord och dricker vin och äter mat. Jag sticker ifrån och gör min hälsning till dig. Hoppas du har det bra. Jag jobbade också hela dagen idag.

>Bitter
Slackig? Is that a good thang? :)

2007-04-30 @ 23:16:18
URL: http://bisonblog.blogs.com/kajen
Postat av: Ester

Nu är nog valborg över för i år för nu visar min klocka 00:05. Hoppas att du haft det ok på jobbet!! (själv har jag planerat resan)

2007-05-01 @ 00:04:02
URL: http://missesters.blogg.se/
Postat av: Blingbling till Kajen

Det är lite ensamt här - snyft. Men jag måste tänka på min hälsa. Åter igen min jävla hälsa. Arrrg........ Hoppas att ni får en fin kväll =)

2007-05-01 @ 00:04:18
Postat av: Blingbling till Ester

Ja, du har rätt. Valborg är över. Ska vi dra ut på stan och demonstrera =)

2007-05-01 @ 00:06:31
Postat av: nollåttan

oj vad söt du är. ville bara säga det!

2007-05-01 @ 01:13:33
Postat av: Fröet

svettig är bra, det beyyder attt man ha haft kul;)

2007-05-01 @ 03:05:20
URL: http://litenfro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: